Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування кроскультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у системі неперервної освіти засобами цифрових технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Вей
dc.date.accessioned 2022-08-29T06:30:01Z
dc.date.available 2022-08-29T06:30:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чжан Вей. Формування кроскультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у системі неперервної освіти засобами цифрових технологій : анотація дис. ... докт. філос : 015 Професійна освіта / Чжан Вей ; Міністерство освіти і науки України, НПУ імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 13 арк. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37877
dc.description.abstract Актуальність дисертаційного дослідження обумовлена тим, що в ньому системно розглядається одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва – формування кроскультурної компетентності студентів у системі неперервної освіти засобами цифрових технологій. Дисертація розкриває філософські аспекти кроскультурної компетентності як феномена сучасної соціокультурної реальності, що базується на наукових підвалинах постнекласичної парадигми; сприяє цілісному вивченню професійного розвитку особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі неперервної педагогічної освіти. uk
dc.description.abstract The relevance of the dissertation research is due to the fact that it systematically considers one of the most important components of professional training of future music teachers - the formation of cross-cultural competence of students in the system of continuing education through digital technology. The dissertation reveals the philosophical aspects of cross - cultural competence as a phenomenon of modern socio - cultural reality, based on the scientific foundations of the post - classical paradigm; contributes to the holistic study of the professional development of the future music teacher in the system of continuing pedagogical education. Art education of the third millennium needs new concepts that emphasize the need for dialogue of cultures, namely cross-cultural education, which, above all, helps to overcome pedagogical ethnocentrism in today's pluralistic world. It is proved that with the creation of a cross- cultural environment of the pedagogical university is an opportunity to learn and appreciate the culture of different peoples of the world on the basis of generally accepted spiritual and moral values, and interdisciplinary, cross-disciplinary, cross-culture become the main methodological prerequisites for learning reality. This research strategy was used to emphasize the importance of spiritual and moral personality traits of the future music teacher in the context of the educational ideal. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject кроскультурна компетентність uk
dc.subject кроскультурність uk
dc.subject модель uk
dc.subject інтенсивно-комунікативне музичне навчання uk
dc.subject цифрові технології uk
dc.subject рефлексія uk
dc.subject самоменеджмент uk
dc.subject алгоритм навчально-пізнавальної діяльності uk
dc.subject cross-cultural competence uk
dc.subject cross-cultural uk
dc.subject model uk
dc.subject intensive-communicative music learning uk
dc.subject digital technologies uk
dc.subject reflection uk
dc.subject self-management uk
dc.subject algorithm of educational activity uk
dc.title Формування кроскультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у системі неперервної освіти засобами цифрових технологій uk
dc.title.alternative Formation of cross-cultural competence of future teachers of music art in the system of continuing education by means of digital technologies uk
dc.type Abstract for the dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу