Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Об’єктивація дискурсотвірних концептів TRADITION/ТРАДИЦІЯ, FAMILY/РОДИНА, HEALTH/ЗДОРОВ’Я, SUCCESS/УСПІХ у англо- та українськомовній комерційній рекламі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Давиденко, Алла Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-08-29T05:39:45Z
dc.date.available 2022-08-29T05:39:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Давиденко Алла Олександрівна. Об’єктивація дискурсотвірних концептів TRADITION/ТРАДИЦІЯ, FAMILY/РОДИНА, HEALTH/ЗДОРОВ’Я, SUCCESS/УСПІХ у англо- та українськомовній комерційній рекламі : анотація дис. ... докт. філос. 035 Філологія / Давиденко Алла Олександрівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 13 арк. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37867
dc.description.abstract У дисертації розроблено новий когнітивно-дискурсивний підхід до дослідження базових концептів TRADITION/ТРАДИЦІЯ, FAMILY/РОДИНА, HEALTH/ЗДОРОВ’Я SUCCESS/УСПІХ у англо- та українськомовних текстах, зокрема комерційної реклами. Уточнено визначення терміну дискурсивний концепт у його когнітивному розумінні (на тлі таких суміжних термінів, як концепт, концептуальне утворення, метаконцепт) для встановлення і характеристики механізму утворення вторинного сигніфікативного значення, пов’язаного із висвітленням структурних компонентів досліджуваних концептів у зіставному вимірі. Обґрунтовано, що у площині вторинної сигніфікації найменування товару або послуги має асоціюватися із символом успішності, уособленням родини, втіленням здоров’я; відповідно, придбання товару – із засобом набуття певних якостей або здійснення досягнень. uk
dc.description.abstract The obtained results testify to certain linguistic and cultural features of commercial advertising in the studied languages, which reflect the basic concepts of American and English cultures as monoactive linear cultures including Effort- Optimism, Progress, Change, Individualism, Privacy Competition, Cult of Health. In part, these concepts are opposed to the dominant concepts of Ukrainian linguo- mentality, which embody the values of a more traditional culture, such as the well- being of the group, cooperation, collectivism, resistance to change, and so on. The prospects for further research we consider to involve other types of institutional discourses – in particular, educational and medical, for approbation of created algorithm for analysis of objectification of different discourse-forming concepts, their structural conceptual features and descriptors. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject когнітивно-дискурсивна парадигма uk
dc.subject дискурсотвірні концепти uk
dc.subject рекламний дискурс uk
dc.subject семіотичний uk
dc.subject вторинна сигніфікація uk
dc.subject імплікатура uk
dc.subject мовленнєвий акт uk
dc.subject релевантність uk
dc.subject міжкультурний вияв uk
dc.subject аломорфізм uk
dc.subject ізоморфізм uk
dc.subject концептуальні ознаки uk
dc.subject концептуальні дескриптори uk
dc.subject візуальна метафора uk
dc.subject cognitive-discoursive paradigm uk
dc.subject discourse-forming concepts uk
dc.subject advertising discourse uk
dc.subject semiotic uk
dc.subject secondary signification uk
dc.subject implicature uk
dc.subject speech act uk
dc.subject relevance uk
dc.subject intercultural uk
dc.subject allomorphism uk
dc.subject isomorphism uk
dc.subject conceptual features uk
dc.subject conceptual descriptors uk
dc.subject visual metaphor uk
dc.title Об’єктивація дискурсотвірних концептів TRADITION/ТРАДИЦІЯ, FAMILY/РОДИНА, HEALTH/ЗДОРОВ’Я, SUCCESS/УСПІХ у англо- та українськомовній комерційній рекламі uk
dc.title.alternative Objectification of Discourse-forming Concepts TRADITION/ТРАДИЦІЯ, FAMILY/РОДИНА, HEALTH/ЗДОРОВ’Я, SUCCESS/УСПІХ in English- and Ukrainian-language Commercial Advertising uk
dc.type Abstract for the dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу