В умовах розвитку сучасних технологій, апаратного забезпечення комп’ютера та різноманітного програмного забезпечення відбуваються швидкі та якісні зміни у технологіях опрацювання даних. Саме веб-орієнтовані технології, які є нині передовими технологіями інформаційного суспільства, відіграють роль провідного інструменту інформатизації освіти. Виняток не становить і розвиток програмного забезпечення, що використовується у процесі вивчення комп’ютерного дизайну.
В статті обґрунтовується необхідність використання веб-орієнтованих середовищ навчального призначення в процесі вивчення комп’ютерного дизайну учнями старшої школи інформатичного профілю. Під час навчання інформатики в школах передбачено виконання навчальних завдань як на уроках в школі, так і вдома. Забезпечення всіх учнів доступом до уніфікованого програмного забезпечення є проблематичним адже у всіх різні комп’ютери, зокрема можуть бути різні операційні системи. Починаючи з 12 березня 2020 року навчання учнів тривалий час відбувалося і відбувається дистанційно. Більшість вчителів інформатики зіткнулись з проблемою як уніфікувати програмне забезпечення для опанування навчального матеріалу, на уроках інформатики. Одним з шляхів вирішення цієї проблеми є використання веб-орієнтованих середовищ. Розглянуто види комп’ютерного дизайну та відповідно до вікових особливостей учнів і цілей навчання дібрано веб-орієнтоване програмне забезпечення використання якого значно спрощує організацію і здійснення навчального процесу. Під час використання веб-орієнтованих середовищ не потрібно додаткових знань щодо їх налаштування, адже використання таких середовищ є незалежним від технічних характеристик комп’ютера, а потрібно лише підключення до мережі Інтернет.
With the development of modern technologies, computer hardware and various software, there are rapid and high-quality changes in data processing technologies. Web-oriented technologies, which are the advanced technologies of the information society, play the role of a leading tool for informatization of education. The development of software used in the study of computer design. The article substantiates the need to use web-based learning environments in the process of studying computer design by high school students in computer science. During the study of computer science at school, it is planned to perform educational tasks both in lessons at school and at home. Providing all students with access to unified software is problematic because everyone has different computers, including different operating systems. Starting from March 12, 2020, student learning has been taking place remotely for a long time. Most computer science teachers have faced the problem of how to unify software for mastering educational material in computer science lessons. One way to solve this problem is to use web-based environments. Types of computer design are considered and in accordance with the age characteristics of students and learning objectives selected web-based software which greatly simplifies the organization and implementation of the educational process. When using web-based environments, you do not need additional knowledge to configure them, because the use of such environments is independent of the technical characteristics of the computer, and only requires an Internet connection.
В условиях развития современных технологий, аппаратного обеспечения компьютера и разнообразного программного обеспечения происходят скорые и качественные изменения в технологиях проработки данных. Именно веб-ориентированные технологии, которые являются в настоящее время передовыми технологиями информационного общества, играют роль ведущего инструмента информатизации образования. Исключение не составляет и развитие программного обеспечения, которое используется в процессе изучения компьютерного дизайна.
В статье обосновывается необходимость использования веб-ориентированной среды учебного назначения в процессе изучения компьютерного дизайна учениками старшей школы профиля информатики. Во время изучения информатики в школах предвидено выполнение учебных заданий как на уроках в школе, так и дома. Обеспечение всех учеников доступом к унифицированному программному обеспечению является проблематичным ведь у всех разные компьютеры, в частности могут быть разные операционные системы. Начиная с 12 марта 2020 года обучение учеников длительное время происходило и происходит дистанционно. Большинство учителей информатики столкнулись с проблемой как унифицировать программное обеспечение для овладения учебным материалом, на уроках информатики. Одним из путей решения этой проблемы есть использование веб-ориентированной среды. Рассмотрены виды компьютерного дизайна, и в соответствии с возрастными особенностями учеников, и целями обучения, подобрано веб-ориентированное программное обеспечение использование которого значительно упрощает организацию и осуществление учебного процесса. Во время использования веб-ориентированной среды не нужно дополнительных знаний относительно их настройки, ведь использование таких сред является независимым от технических характеристик компьютера, а нужно лишь подключение к сети Интернет.