У дисертації вперше сформульовані та науково обґрунтовані теоретико-
методичні засади професійної підготовки майбутніх механіків до технічного
сервісу у закладах освіти. Спроектована та експериментально перевірена з
експертним оцінюванням модель формування у майбутніх механіків професійної
компетентності до технічного сервісу, яка представлена взаємозумовленою та
взаємопов’язаною сукупністю змісту, форм, методів і засобів навчання,
побудованої у єдності цільової, методологічної, контрольно-оцінної та
результативної підсистем, навчально-методичного забезпечення. Визначено
структуру професійної компетентності до технічного сервісу, яка містить
компоненти аксіологічний, технологічний, ергономічний, професійний.
Розроблено методики реалізації організаційно-педагогічних умов професійного
формування у майбутніх механіків професійної компетентності до технічного
сервісу. Розроблено діагностичний інструментарій для оцінювання рівнів
сформованості у майбутніх механіків професійної компетентності до технічного
сервісу, який містить: комплекс діагностичних методик, критерії (аксіологічний,
технологічний, ергономічний, професійний), показники та рівні. Подано авторські
тлумачення понять «технічний сервіс», «професійна компетентність до технічного
сервісу у майбутніх механіків», «професійна підготовка майбутніх механіків до
технічного сервісу».
In the dissertation for the first formulated and scientifically substantiated
theoretical and methodological principles of professional training of future mechanics to
technical service in educational institutions. Designed and experimentally tested with
expert evaluation Model of formation in future mechanics of professional competence
to technical service, which is represented by an interconnected and interconnected set of
content, forms, methods and training, built in the unity of target, methodological,
control and evaluation and productive subsystems, educational -Methodical provision.
The structure of professional competence in technical service containing components
axiological, technological, ergonomic, professional is determined. Methods of
realization of organizational and pedagogical conditions of professional formation in
future mechanics of professional competence to technical service are developed.
Diagnostic toolkit for evaluating levels of formation in future mechanics of professional
competence to technical service, which contains: a complex of diagnostic techniques,
criteria (axiological, technological, ergonomic, professional), indicators and levels. The
author's interpretation of the concepts "Technical Service", "Professional competence
for technical service in future mechanics", "Professional training of future mechanics to
technical service" is presented.