У статті розглядаються цивілізаційні наслідки інформаційної революції, аналізуються загрози та переваги становлення інформаційного суспільства для розвитку особистості дитини. Наголошується, що засвоєння дитиною інформаційної культури з допомогою дорослих є умовою її креативного розвитку, а також захистом від інформаційного маніпулювання у майбутньому.
В статье рассматриваются цивилизационные последствия информационной революции, анализируются угрозы и преимущества становления информационного общества для развития личности ребенка. Отмечается, что усвоение ребенком информационной культуры с помощью взрослых является условием его креативного развития, а также защитой от информационного манипулирования в будущем.
Article considers the civilizational implications of the information revolution, examines the threats and benefits of information society for the development of a child. It is noted that a child learning information culture with help of adults is a condition of its creative development and protection of information manipulation in the future.