Логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідей «Освіта дорослого населення» та «Освіта впродовж життя» здійснено на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949 — 2010 рр. (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського). Рівень реалізації проблеми в Україні висвітлено в контексті інтеграції до світового освітнього простору.
International experience and development of logical and systematic analyses of the ideas «Adult Education» and «Longlife Education» has been produced on the basis of UNESCO documentaries (1949 — 2010) taken from UN materials at National Library of Ukraine named after V. I. Vemadsky. The level of problem realization in Ukraine has been shown in the context of word education integration.
Логико-системный анализ международного опыта и перспектив развития идей «Образование взрослых» и «Образование в течение всей жизни» осуществлен на основе доку-ментальной базы ЮНЕСКО в период 1949 - 2010 гг. (фонды ООН НБУ имени В. И. Вернадского). Уровень реализации проблеми в Украине освещен в контексте интеграции в мировое образовательное пространство.