ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федченко, Лідія Яківна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-18T10:30:56Z | |
dc.date.available | 2022-07-18T10:30:56Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Федченко, Лідія Яківна. Методика організації узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів при навчанні математики : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання математики / Федченко Лідія Яківна ; [наук. керівник Слєпкань Зінаїда Іванівна] ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 18 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37598 | |
dc.description.abstract | У дисертації науково обгрунтовано роль і місце узагальнення і систематизації при вивченні шкільного курсу математики, розроблено нову методичну систему навчання учнів математики на основі узагальнення і систематизації, що сприяє інтелектуальному розвитку школярів, формуванню у них системних математичних знань. | uk |
dc.description.abstract | In the Dissertation the roul and place of generalization and systematization during the maths cours studi are scientificaiiy groundid, a mathodological system of teaching students on the basis of generalization and systematization has been deveioped. It improves the intellectual development of students as well as the system khowlendgs in mathematics. | uk |
dc.description.abstract | В диссертации научно обосновано роль и место обобщения и систематизации при изучении школьного курса математики, разработана новая методическая система обучения учащихся математике на основе обобщения и систематизации, что способствует интеллектуальному развитию школьников, формированию у них системных математических знаний. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | узагальнення і систематизація | uk |
dc.subject | роль і місце узагальнення і систематизації | uk |
dc.subject | методична система навчання | uk |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | uk |
dc.subject | системні знання | uk |
dc.subject | generalization and systematization | uk |
dc.subject | roul and place of generalization and systematization | uk |
dc.subject | mathodological system of teaching | uk |
dc.subject | tellectual development | uk |
dc.subject | system khowlendgs | uk |
dc.subject | обобщение и систематизация | uk |
dc.subject | роль и место обобщения и систематизации | uk |
dc.subject | методическая система обучения | uk |
dc.subject | интеллектуальное развитие | uk |
dc.subject | системные знания | uk |
dc.title | Методика організації узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів при навчанні математики | uk |
dc.title.alternative | The methodos of Organisation of Generalization and Systematization of Students Knowlendgs and Skills During the Mathematics Cours Study | uk |
dc.title.alternative | Методика организации обобщения и систематизации знаний и умений учащихся при обучении математике | uk |
dc.type | Abstract | uk |