Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Європейський педагогічний досвід та національні традиції : гармонізація пріоритетів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2022-07-13T12:28:28Z
dc.date.available 2022-07-13T12:28:28Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Андрущенко, В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції : гармонізація пріоритетів / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2014. - № 3. – С. 5-11. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37568
dc.description.abstract Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури. uk
dc.description.abstract Reformation process in higher education of Ukraine is being analyzed; necessity to correlate it with European and world experience is being stressed. Underlining the importance and value of European standards the author is sure not to ignore Ukrainian experience; this experience is certainly useful for European area as well. Education system of each country has its national peculiarities. Their essence is determined by values formed by people and culture in the historical development. The system of education is considered to be civilized if national correlates with international, without dropping from historic context, continues its development simultaneously with the historv, civilization and culture. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject людина uk
dc.subject освіта uk
dc.subject культура uk
dc.subject виховання uk
dc.subject традиції та інновації uk
dc.subject human uk
dc.subject education uk
dc.subject culture uk
dc.subject training uk
dc.subject traditions and innovations uk
dc.title Європейський педагогічний досвід та національні традиції : гармонізація пріоритетів uk
dc.title.alternative European pedagogical experience and national traditions : harmonization of priorities uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу