Теоретичне навчання студентів у вищих навчальних закладах обов’язково має поєднуватися з їх майбутньою самостійною роботою. Тому вже в стінах
ВНЗ студенти повинні навчитися самостійно організовувати не тільки навчальний процес, але й позашкільну роботу. На жаль, їх педагогічна практика саме на базі позашкільних закладів із застосуванням реальних ситуацій та завдань дотепер залишається винятковою. Водночас навчитися допомагати реалізувати вихованцеві його природні творчі задатки, виявити обдарованість особистості майбутні педагоги можуть насамперед під час вільного, невимушеного спілкування з вихованцями в процесі проходження педагогічної практики у позашкільних закладах освіти. У статті узагальнюється досвід Інституту гуманітарно-технічної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, у якому розпочато підготовку фахівців за спеціалізацією «Позашкільна освіта».
Theoretical training of students in higher education must be combined with a future independent work, but because even in their walls, they must learn how to organize not only the learning process, but also after-school job. However, pedagogical practice based on non-school institutions is still exceptional. At the same time learn how to help the pupil to realize his natural artistic inclinations, to identify future talent educators can primarily during the free, easy communication with the pupils in the process of passing such
a pedagogical practice. The article summarizes the experience of the Institute of Humanities and Technical Education National Pedagogical University named M.P Dragomanov, which started training in the specialty "Extraschool education".