Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, Володимир Іванович
dc.date.accessioned 2022-07-08T09:54:59Z
dc.date.available 2022-07-08T09:54:59Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар // Вища освіта України. – 2016. - № 3. – С. 18-23. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37552
dc.description.abstract Якщо теоретична компетентність сприймається як один із базових сегментів когнітивної сфери особистості, її професійної компетентності, то поняття методології для вчених-педагогів і не лише – одне з найбільш невизначених, багатозначних і суперечливих за своєю сутністю. Часто те, що становить теорію, відносять до методології, і навпаки, що становить методологію, – до теорії. У цій статті зроблена спроба «примирити» теорію з методологією і тим самим певною мірою підняти рівень методологічної культури молодих науковців. uk
dc.description.abstract If the theoretical competence is perceived as one of the basic segments of the cognitive sphere of personality, its professional competence, the concept of methodology for scientists-teachers and not only is one of the most uncertain, ambiguous and contradictory in nature. Often that is the theory, referred to the methodology and Vice versa, which is a methodology – a theory. This article attempts to reconcile theory and methodology and thus to a certain extent to raise the level of methodological culture of young scientists. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методологія uk
dc.subject культура uk
dc.subject філософія і методологія – самостійні науки uk
dc.subject філософія методології uk
dc.subject методологічні принципи uk
dc.subject алгоритм побудови наукового апарату дослідження uk
dc.subject структура наукового апарату як цілісного утворення uk
dc.subject methodology uk
dc.subject culture uk
dc.subject philosophy and methodology – independent of science uk
dc.subject philosophy of methodology uk
dc.subject methodological principles uk
dc.subject the algorithm of the construction of scientific apparatus of research uk
dc.subject the structure of scientific apparatus, as a unit uk
dc.title Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук uk
dc.title.alternative Problems of theoretical competence and methodological culture of researchers in the field of pedagogical sciences uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу