ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, Володимир Іванович | |
dc.date.accessioned | 2022-07-08T09:54:59Z | |
dc.date.available | 2022-07-08T09:54:59Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар // Вища освіта України. – 2016. - № 3. – С. 18-23. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37552 | |
dc.description.abstract | Якщо теоретична компетентність сприймається як один із базових сегментів когнітивної сфери особистості, її професійної компетентності, то поняття методології для вчених-педагогів і не лише – одне з найбільш невизначених, багатозначних і суперечливих за своєю сутністю. Часто те, що становить теорію, відносять до методології, і навпаки, що становить методологію, – до теорії. У цій статті зроблена спроба «примирити» теорію з методологією і тим самим певною мірою підняти рівень методологічної культури молодих науковців. | uk |
dc.description.abstract | If the theoretical competence is perceived as one of the basic segments of the cognitive sphere of personality, its professional competence, the concept of methodology for scientists-teachers and not only is one of the most uncertain, ambiguous and contradictory in nature. Often that is the theory, referred to the methodology and Vice versa, which is a methodology – a theory. This article attempts to reconcile theory and methodology and thus to a certain extent to raise the level of methodological culture of young scientists. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | філософія і методологія – самостійні науки | uk |
dc.subject | філософія методології | uk |
dc.subject | методологічні принципи | uk |
dc.subject | алгоритм побудови наукового апарату дослідження | uk |
dc.subject | структура наукового апарату як цілісного утворення | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | culture | uk |
dc.subject | philosophy and methodology – independent of science | uk |
dc.subject | philosophy of methodology | uk |
dc.subject | methodological principles | uk |
dc.subject | the algorithm of the construction of scientific apparatus of research | uk |
dc.subject | the structure of scientific apparatus, as a unit | uk |
dc.title | Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук | uk |
dc.title.alternative | Problems of theoretical competence and methodological culture of researchers in the field of pedagogical sciences | uk |
dc.type | Article | uk |