У статті висвітлено основні історичні етапи розвитку Болонського процесу, доведено, що цей процес не виник раптово, а має свою передісторію та історію протягом багатьох років. На кож ному етапі свого розвитку ставилися та вирішувалися конкретні завдання щодо створення єдиного європейського простору вищої освіти, вільного пересування студентів і викладачів, свободи отримання освіти будьякого рівня, освіти впродовж усього життя тощо.
In the article main historic stages of the development of the Bolonsky process were definite and it was proved, that this process hasn’t appeared suddenly, but it has its own prehistory and history during many years. On the every stage of its development concrete tasks were put and solved about making a single European space of the high education, student’s and teacher’s free movement, the freedom of taking the education of every level during the whole life, etc.
В статье обозначены основные исторические этапы развития Болонского процесса, доказано, что этот процесс не появился неожиданно, а имеет свою многолетнюю предысторию и историю. На каждом этапе своего развития ставились и решались конкретные задания по созданию единого европейского пространства высшего образования, свободного перемещения студентов и преподавателей по территории
Европы, свободного получения образования любого уровня, образования
в течение всей жизни.