Статтю присвячено розгляду принципів організації модульного навчання в процесі інструментальної підготовки студентів педагогічних університетів (як необхідної умови приєднання вищої освіти України до Болонського процесу); обґрунтовано методику модульно-рейтингового навчання майбутніх учителів музики в процесі інструментальновиконавської підготовки, наголошено на необхідності використовувати всі дидактичні можливості технології модульного навчання (змісту,
форм, методів) та усувати формальний підхід до використання цієї технології в інструментально-виконавській підготовці студентів педагогічних університетів.
The article is concerned to the examination of principles of module education during the process of instrumental preparation of students of pedagogical universities (as the useful condition of the integration of our higher education system into Bolonsky process), the method of the modulerating teaching of future music masters is grounded in the process of instrumental-performance preparation, using possibilities of all didactic
variants directed with the technology of module education (table of contents,
forms, methods) and formal approach’s avoiding in the using this technology
as student’s instrumental preparing.
Статья посвящена рассмотрению принципов организации модульного обучения в процессе инструментальной подготовки студентов педагогических университетов (как необходимого условия присоединения системы высшего образования Украины к Болонскому процессу); обоснована методика модульно-рейтингового обучения
будущих учителей музыки в процессе инструментально-исполнительской подготовки, акцентировано на необходимости использования всех дидактических возможностей технологии модульного обучения (содержания, форм, методов) и избегания
формального подхода в использовании этой технологии в инструментально-исполнительской подготовке студентов педагогических университетов.