Формування збалансованої аксіологічної палітри сучасної молоді та студентів є невідкладним питанням гуманітарної політики держави, зокрема, системи освіти. Особливо важливим є естетично-аксіологічний вимір освітньої підготовки студентської молоді з огляду на те, що в українському суспільстві сформований особливий запит на спеціалістів, які володітимуть не лише високим професійно-компетентнісним рівнем, але й розвиненими громадянськими ціннісними орієнтирами та творчо-естетичним налаштуванням. У цьому контексті актуальним стає завдання естетизації освітнього простору, адже цінності краси і творчості через випускників, через їх творче ставлення до професії та відповідальне ставлення до громадянських обов’язків транслюватимуться в українське суспільство в цілому, демократизуючи та гуманізую-чи його. Однак лише за активної участі студентської спільноти можуть бути впроваджені в освіту аксіологічні орієнтири та ідеали, важливі для повноцінного розвитку самої молоді.
Formation of balanced axiological palette of modern youth and students is a matter of urgency state humanitarian policy, in particular the education system. It is particularly important axiological aesthetic dimension of educational training of students, taking into account the fact that the Ukrainian society formed a special request to the specialists who have not only the high level of professional competency, but also the development of civil values and creative aesthetic position. In this context it becomes urgent task aesthetization educational environment education because the values of beauty and creativity through their creative graduates in relation to the profession and responsibility in civic responsibilities will be broadcast in the Ukrainian society as a whole, democratizing and humanizing it. However, only with the active participation of the student community can be embedded in the education axiological orientations and ideals that are important for the full development of young people.