ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черниш, Любов Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-06-28T12:34:39Z | |
dc.date.available | 2022-06-28T12:34:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Черниш, Л. Сутність та організація інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів / Л. Черниш // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. – Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2020. – Вип. 6. – С. 126-132. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37431 | |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз сутності інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів на основі сучасних психолого-педагогічних теорій. Розглянуто особливості підготовки вчителя до організації інтегративно-пізнавальної діяльності учнів. Визначено інтегративно-пізнавальну діяльність учнів як систему різних типів пізнавальної діяльності та виокремлено її основну функцію - всебічний розвиток учня. Доведено, що інтегративно-пізнавальна діяльність учнів знаходиться у постійному розвитку, а для ефективної організації інтегративно-пізнавальної діяльності учнів майбутній вчитель повинен володіти нелінійним мисленням. Розрізнено види інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів за способом її організації: локально-дисциплінарну, міждисциплінарну, позаурочну, інтегративну. | uk |
dc.description.abstract | The essence of integrative-cognitive activity of younger students is analyzed on the basis of modern psychological and pedagogical theories. The peculiarities of teacher preparation for the organization of students' integrative-cognitive activity are considered. The integrative-cognitive activity of students as a system of different types of cognitive activity is defined and its main function is the comprehensive development of the student. It is proved that integrative-cognitive activity of students is in constant development, and for effective organization of integrative-cognitive activity of students the future teacher must have non-linear thinking. The types of integrative-cognitive activity of younger students are distinguished by the method of its organization: local-disciplinary, interdisciplinary, extra-curricular, integrative. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | інтегративно-пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | інтелект | uk |
dc.subject | підготовка вчителя | uk |
dc.subject | cognitive activity | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.subject | integrative-cognitive activity | uk |
dc.subject | junior high school students | uk |
dc.subject | intelligence | uk |
dc.subject | teacher training | uk |
dc.title | Сутність та організація інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів | uk |
dc.title.alternative | The essence and organization of the integrative-cognitive activities of younger pupils | uk |
dc.type | Article | uk |