Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутність та організація інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черниш, Любов Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-06-28T12:34:39Z
dc.date.available 2022-06-28T12:34:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Черниш, Л. Сутність та організація інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів / Л. Черниш // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. – Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2020. – Вип. 6. – С. 126-132. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37431
dc.description.abstract Здійснено аналіз сутності інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів на основі сучасних психолого-педагогічних теорій. Розглянуто особливості підготовки вчителя до організації інтегративно-пізнавальної діяльності учнів. Визначено інтегративно-пізнавальну діяльність учнів як систему різних типів пізнавальної діяльності та виокремлено її основну функцію - всебічний розвиток учня. Доведено, що інтегративно-пізнавальна діяльність учнів знаходиться у постійному розвитку, а для ефективної організації інтегративно-пізнавальної діяльності учнів майбутній вчитель повинен володіти нелінійним мисленням. Розрізнено види інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів за способом її організації: локально-дисциплінарну, міждисциплінарну, позаурочну, інтегративну. uk
dc.description.abstract The essence of integrative-cognitive activity of younger students is analyzed on the basis of modern psychological and pedagogical theories. The peculiarities of teacher preparation for the organization of students' integrative-cognitive activity are considered. The integrative-cognitive activity of students as a system of different types of cognitive activity is defined and its main function is the comprehensive development of the student. It is proved that integrative-cognitive activity of students is in constant development, and for effective organization of integrative-cognitive activity of students the future teacher must have non-linear thinking. The types of integrative-cognitive activity of younger students are distinguished by the method of its organization: local-disciplinary, interdisciplinary, extra-curricular, integrative. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject інтегративно-пізнавальна діяльність uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject інтелект uk
dc.subject підготовка вчителя uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject integrative-cognitive activity uk
dc.subject junior high school students uk
dc.subject intelligence uk
dc.subject teacher training uk
dc.title Сутність та організація інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів uk
dc.title.alternative The essence and organization of the integrative-cognitive activities of younger pupils uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу