Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сутність та організація інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Черниш, Любов Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-06-28T12:34:39Z
dc.date.available 2022-06-28T12:34:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Черниш, Л. Сутність та організація інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів / Л. Черниш // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. – Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2020. – Вип. 6. – С. 126-132. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37431
dc.description.abstract Здійснено аналіз сутності інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів на основі сучасних психолого-педагогічних теорій. Розглянуто особливості підготовки вчителя до організації інтегративно-пізнавальної діяльності учнів. Визначено інтегративно-пізнавальну діяльність учнів як систему різних типів пізнавальної діяльності та виокремлено її основну функцію - всебічний розвиток учня. Доведено, що інтегративно-пізнавальна діяльність учнів знаходиться у постійному розвитку, а для ефективної організації інтегративно-пізнавальної діяльності учнів майбутній вчитель повинен володіти нелінійним мисленням. Розрізнено види інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів за способом її організації: локально-дисциплінарну, міждисциплінарну, позаурочну, інтегративну. uk
dc.description.abstract The essence of integrative-cognitive activity of younger students is analyzed on the basis of modern psychological and pedagogical theories. The peculiarities of teacher preparation for the organization of students' integrative-cognitive activity are considered. The integrative-cognitive activity of students as a system of different types of cognitive activity is defined and its main function is the comprehensive development of the student. It is proved that integrative-cognitive activity of students is in constant development, and for effective organization of integrative-cognitive activity of students the future teacher must have non-linear thinking. The types of integrative-cognitive activity of younger students are distinguished by the method of its organization: local-disciplinary, interdisciplinary, extra-curricular, integrative. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject інтегративно-пізнавальна діяльність uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject інтелект uk
dc.subject підготовка вчителя uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject integrative-cognitive activity uk
dc.subject junior high school students uk
dc.subject intelligence uk
dc.subject teacher training uk
dc.title Сутність та організація інтегративно-пізнавальної діяльності молодших школярів uk
dc.title.alternative The essence and organization of the integrative-cognitive activities of younger pupils uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics