У статті розглядається феномен соціальної згуртованості в спільноті Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова під час карантинного етапу пандемії COVID-19. Проблематика дослідження стосується соціального впливу пандемії на освітнє середовище, зокрема, на параметри соціальної згуртованості пізнання університетської спільноти (довіра, зв’язок тощо як когнітивні основи соціальної згуртованості). Основні принципи ефективного розвитку університетських спільнот, засновані на цінностях довіри та соціальної згуртованості, розглянуті в дослідженні на вибірці спільноти НПУ ім. М. П. Драгоманова (НПУ).
Одне з головних завдань статті – перевірити будь-які зміни рівня соціальної згуртованості всередині університетської спільноти НПУ в результаті впливу пандемії COVID-19. Розглянуто модель соціальної згуртованості та методи її вимірювання, які теж є адаптацією на рівні університетської спільноти моделі соціальної згуртованості «Радар соціальної згуртованості».
The article examines the phenomenon of social cohesion in the university community of the National Pedagogical Dragomanov University during the quarantine phase of the pandemic of COVID-19. The research topic concerns the social impact of the pandemic on the educational community. The basic principles of effective development of university communities are based on the values and parameters of social cohesion. One of the main tasks of the article is to check any changes in the level of social cohesion within the university community of the National Pedagogical Dragomanov University as a result of the impact of the COVID-19 pandemic. The model of social cohesion itself, the methods of its measurement, which are the author's adaptation at the level of the university community, of the social cohesion model - "Social Cohesion Radar" are considered.