Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимчук, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2022-06-27T16:19:00Z
dc.date.available 2022-06-27T16:19:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті : українські реалії / О. Якимчук // Вища освіта України. – 2020. - № 3. – С. 19-25. - DOI 10.31392/NPU-VOV.2020.3(78).02 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37416
dc.description.abstract Одним з найважливіших напрямів реформування сучасної української освіти є всебічне наскрізне впровадження та застосування компетентнісного підходу в навчанні, вихованні, практичній підготовці школярів. Традиційна знаннєво-інформаційна парадигма навчання виявилася неконкурентоспроможною: учні могли мати обширні знання, однак не могли їх реалізувати на практиці. Як показують дослідження, стара школа була переобтяжена формальними знаннями, які відсторонювали дитину від реальності. Практика показала, освітяни мають шукати нові, інноваційні, особистісно і практично орієнтовані методології навчання і виховання. Переорієнтація освіти на компетентнісну парадигму потребує додаткових досліджень. З’ясуванню сутності компетентнісного підходу та можливості втілення теоретичних знань про нього в освітній практиці України присвячено дану статтю. uk
dc.description.abstract One of the most important areas of reforming modern Ukrainian education is the comprehensive through implementation and application of the competency approach in teaching, education, practical training of students. The traditional knowledge-information paradigm of learning proved to be uncompetitive: students could have extensive knowledge, but could not put it into practice. Studies show that the old school was overloaded with formal knowledge that distanced the child from reality. Practice has shown that educators should look for new, innovative, personality- and practice-oriented methodologies of teaching and education. The reorientation of education to the competence paradigm requires additional research. This article is devoted to clarifying the essence of the competency approach and the possibility of implementing theoretical knowledge about it in the educational practice of Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject людина uk
dc.subject освіта uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject компетентнісний підхід в освіті uk
dc.subject знаннєво-інформаційна парадигма освіти uk
dc.subject знання uk
dc.subject уміння uk
dc.subject навички uk
dc.subject цінності uk
dc.subject практична орієнтація освіти uk
dc.subject життєтворчість освіти uk
dc.subject person uk
dc.subject education uk
dc.subject competence uk
dc.subject competence approach in education uk
dc.subject knowledge-information paradigm of education uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject skills uk
dc.subject abilities uk
dc.subject values uk
dc.subject practical orientation of education uk
dc.subject life-creating education uk
dc.title Компетентісний підхід в освіті : українські реалії uk
dc.title.alternative Competent approach in education : Ukrainian realities uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу