ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Якимчук, Оксана Іванівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-06-27T16:19:00Z | |
dc.date.available | 2022-06-27T16:19:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті : українські реалії / О. Якимчук // Вища освіта України. – 2020. - № 3. – С. 19-25. - DOI 10.31392/NPU-VOV.2020.3(78).02 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37416 | |
dc.description.abstract | Одним з найважливіших напрямів реформування сучасної української освіти є всебічне наскрізне впровадження та застосування компетентнісного підходу в навчанні, вихованні, практичній підготовці школярів. Традиційна знаннєво-інформаційна парадигма навчання виявилася неконкурентоспроможною: учні могли мати обширні знання, однак не могли їх реалізувати на практиці. Як показують дослідження, стара школа була переобтяжена формальними знаннями, які відсторонювали дитину від реальності. Практика показала, освітяни мають шукати нові, інноваційні, особистісно і практично орієнтовані методології навчання і виховання. Переорієнтація освіти на компетентнісну парадигму потребує додаткових досліджень. З’ясуванню сутності компетентнісного підходу та можливості втілення теоретичних знань про нього в освітній практиці України присвячено дану статтю. | uk |
dc.description.abstract | One of the most important areas of reforming modern Ukrainian education is the comprehensive through implementation and application of the competency approach in teaching, education, practical training of students. The traditional knowledge-information paradigm of learning proved to be uncompetitive: students could have extensive knowledge, but could not put it into practice. Studies show that the old school was overloaded with formal knowledge that distanced the child from reality. Practice has shown that educators should look for new, innovative, personality- and practice-oriented methodologies of teaching and education. The reorientation of education to the competence paradigm requires additional research. This article is devoted to clarifying the essence of the competency approach and the possibility of implementing theoretical knowledge about it in the educational practice of Ukraine. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | людина | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід в освіті | uk |
dc.subject | знаннєво-інформаційна парадигма освіти | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | уміння | uk |
dc.subject | навички | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | практична орієнтація освіти | uk |
dc.subject | життєтворчість освіти | uk |
dc.subject | person | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | competence approach in education | uk |
dc.subject | knowledge-information paradigm of education | uk |
dc.subject | knowledge | uk |
dc.subject | skills | uk |
dc.subject | abilities | uk |
dc.subject | values | uk |
dc.subject | practical orientation of education | uk |
dc.subject | life-creating education | uk |
dc.title | Компетентісний підхід в освіті : українські реалії | uk |
dc.title.alternative | Competent approach in education : Ukrainian realities | uk |
dc.type | Article | uk |