Підготовка майбутнього вчителя інформатики та фахівця з інформаційних технологій має базуватися на педагогічно виваженому гармонійному поєднанні традиційних методичних систем навчання та новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, форм, методів і засобів навчання. Об’єктом дослідження є процес навчання дисциплін під час фахової підготовки майбутніх вчителів інформатики та фахівців з інформаційних технологій в закладах вищої освіти. Предметом дослідження є веборієнтоване освітньо-наукове та навчальне середовища закладу вищої освіти для навчання майбутніх учителів інформатики та фахівців з інформаційних технологій під час змішаного навчання. Використання веборієнтованого освітньо-наукового і навчального середовище дає змогу інтегрувати сучасні освітні ресурси, навчальні програми, засоби, інформаційно-комунікаційні технології в єдину систему та автоматизувати управління освітнім процесом.
The training of future teacher of computer science and specialist in information technology should be based on a pedagogically balanced harmonious combination of traditional teaching methods and the latest information and communication technologies, forms, methods, and teaching aids. The object of research are the process of teaching disciplines during the professional training of future computer science teachers and information technology specialists at higher education institutions. The subject of the research are a web-oriented educational-scientific and educational environment of a higher education institution for the training of future computer science teachers and information technology specialists during blended learning. The use of web-oriented educational, scientific, and educational environment allows integrating modern educational resources, educational programs, tools, information, and communication technologies into a single system and automate the management of the educational process.