У статті розкрито основні психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх фахівців сфери туризму. Доведено, що створення оптимальних психолого-педагогічних умов становлення майбутніх фахівців, підвищення рівня їх професійної підготовки, соціалізації та адаптації до діяльності в трудовому колективі потребують відповідного психологічного супроводу, розроблення психологічного забезпечення з метою конструктивного впровадження практичної соціально-психологічної допомоги в навчально-виховний процес, застосування педагогами сучасних психологічних підходів, розроблення психологічних рекомендацій стосовно стилю педагогічного впливу тощо. Детально проаналізовано внутрішні та зовнішні чинники, що гальмують реалізацію поставленої мети. Обґрунтовано проблему професійного самовизначення, як основу формування готовності майбутніх фахівців сфери туризму. Доведено, що професійна туристська освіта має базуватися на гуманістичній філософії й забезпечувати особистісно-орієнтовану та професійно-спрямовану освітньо-виховну діяльність, сприяти розкриттю творчого потенціалу суб'єктів педагогічного процесу, якісно забезпечувати туристську галузь України конкурентоспроможними фахівцями за всіма спеціальностями згідно з суспільними потребами.
The basic psychological pedagogical aspects of preparation of future specialists of sphere of tourism are exposed in the article. It is well-proven that creation of optimal psychological pedagogical terms of becoming of future specialists, increase of level them professional preparation, socialization and adaptation, to activity in a labour collective is needed corresponding psychological accompaniment, development of the psychological providing with the aim of structural introduction of practical social psychological help in an educational-educator process, application of modern psychological approaches, development of psychological recommendations, teachers in relation to style of pedagogical influence and others like that. Internal and external factors that brake realization of the put aim are analysed in detail. The problem of professional self-determination is reasonable, as basis of forming of readiness of future specialists of sphere of tourism. It is well-proven that trade tourist education must be based on humanistic philosophy and provide the personality-oriented and professionally-directed educationally-educator activity, assist opening of creative potential of subjects of pedagogical process, qualitatively to provide tourist industry of Ukraine competitive specialists after all specialities according to public necessities.