Розглянуті завдання політики підвищення кваліфікації дорослих в вищій школі. Виявлено потребу у використанні комунікативних підходів до методики навчання дорослих на основі досягнень теорії та практики. Доведено вплив комунікаційних технологій на систему підвищення кваліфікації дорослих у вищій школі. Виокремлено в цій системі місце професійно-педагогічним комунікаціям, де головним суб’єктом є викладач.
Рассмотрены задачи политики повышения квалификации взрослых в высшей школе. Определено необходимость использования коммуникационных подходов в методике обучения взрослых на основе достижений теории и практики. Доказано влияние коммуникационных технологий на систему повышения квалификации взрослых в высшей школе. Выделено в этой системе место профессионально-педагогическим коммуникациям, где главным субъектом есть преподаватель.
There are highlighted the objectives of qualification advancing politics in the High School. It is revealed a necessity in using communicative approaches to methodic of adults training on the basis of achievements of theory and practice. It is substantiated the influence of communicative technologies on a system of qualification improvement in a High School. In this system there is defined a place for communicative-pedagogical communications, where a teacher is a main subject.