У статті обґрунтовано необхідність упровадження в навчальний процес студентів спеціальних медичних груп нетрадиційних видів рухової активності, таких як система Табата, йога, каланетика, стретчинг, аквааеробіка з метою зацікавлення й залучення студентів до занять даними видами фітнесу та як одного із підходів в системі оздоровлення студентів спеціальних медичних груп, що будуть забезпечувати відновлення порушених функцій організму, підвищувати розумову й фізичну працездатність в умовах навчальної діяльності педагогічного ВНЗ.
The author justifies the necessity to implement non-traditional kinds of physical activity into the educational process of special medical group students, namely –Tabata system, yoga, callanetics, stretching, aqua aerobics, in order to get students interested and involved in these kinds of fitness as one of the approaches of physical education in rehabilitation of special medical groups students that will provide restoration of violations of the functions of the body, improve mental and physical capacity in the educational activities of the pedagogical university.