Publication:
Педагогічні умови формування пізнавального досвіду дітей старшого дошкільного віку засобами української народної іграшки: експериментальне дослідження

Loading...
Thumbnail Image

Date

2022-02-16

Authors

Шелепко, Галина Володимирівна
Арсенюк, Ольга Олександрівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті визначено поняття формуванням пізнавального досвіду дітей старшого дошкільного віку як процесу відображення в дитячій свідомості певних національних і культурних уявлень, навичків та умінь, одержаних в результаті маніпулювання й активного пізнавального інтересу до української народної іграшки; представлено констатувальний, формувальний та контрольний етап дослідження формування пізнавального досвіду у старших дошкільників; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність запропонованих педагогічних умов формування пізнавального досвіду у дітей старшого дошкільного віку засобом українських народних іграшок, як-то: поповнення розвивального середовища групи різними видами української народної іграшки; організація практичної діяльності старших дошкільників із виготовлення та оздоблення української народної іграшки; співпраця з педагогами та батьками стосовно формування пізнавального досвіду у дітей старшого дошкільного віку.

Description

Keywords

педагогічні умови, пізнавальний досвід, діти старшого дошкільного віку, українська народна іграшка

Citation

Шелепеко, Г. В. Педагогічні умови формування пізнавального досвіду дітей старшого дошкільного віку засобами української народної іграшки: експериментальне дослідження / Г. В. Шелепко, О. О. Арсенюк // International scientific innovations in human life : Proceedings of VIII International Scientific and Practical Conference Manchester, United Kingdom 16-18 February 2022. - Manchester, United Kingdom : Cognum Publishing House, 2022. - P. 348-357.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By