Короткий опис(реферат):
У статті визначено поняття формуванням пізнавального досвіду дітей старшого дошкільного віку як процесу відображення в дитячій свідомості певних національних і культурних уявлень, навичків та умінь, одержаних в результаті маніпулювання й активного пізнавального інтересу до української народної іграшки; представлено констатувальний, формувальний та контрольний етап дослідження формування пізнавального досвіду у старших дошкільників; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність запропонованих педагогічних умов формування пізнавального досвіду у дітей старшого дошкільного віку засобом українських народних іграшок, як-то: поповнення розвивального середовища групи різними видами української народної іграшки; організація практичної діяльності старших дошкільників із виготовлення та оздоблення української народної іграшки;
співпраця з педагогами та батьками стосовно формування пізнавального досвіду у дітей старшого дошкільного віку.