Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриньків, Андрій Петрович
dc.date.accessioned 2022-05-10T09:42:47Z
dc.date.available 2022-05-10T09:42:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гриньків, А. П. Соціокультурний потенціал подієвих комунікацій / А. П. Гриньків // Гілея : науковий вісник. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2021. – Вип. 165 (№ 10). Філософські науки, Політичні науки. – С. 7-11. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37038
dc.description.abstract Розглядаються інтегровані маркетингові комунікації, які сприяючи просуванню товару і послуги, можуть формувати весь комплекс ціннісних та репутаційних властивостей компанії. Виокремлюється соціокультурний аспект подієвих комунікацій, зокрема в сутнісній та змістовній частині організації event. uk
dc.description.abstract Integrated marketing communications are considered, which, promoting the promotion of goods and services, can form the whole set of value and reputation properties of the company. The socio-cultural aspect of event communications is singled out, in particular in the essential and substantive part of the event organization. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво «Гілея» uk
dc.subject подієві комунікації uk
dc.subject соціокультурний uk
dc.subject соціально-культурна діяльність uk
dc.subject event uk
dc.subject культура uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject event communications uk
dc.subject sociocultural uk
dc.subject socio-cultural activity uk
dc.subject event uk
dc.subject culture uk
dc.subject marketing uk
dc.title Соціокультурний потенціал подієвих комунікацій uk
dc.title.alternative Socio-cultural potential of event communications uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу