ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Александрова, Ю. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-04-28T12:33:41Z | |
dc.date.available | 2022-04-28T12:33:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Александрова, Ю. М. Наукова освіта, STEM та STEAM: до питання термінологічної взаємодії / Ю. М. Александрова // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 38 (11-12). – С. 73-84. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.38(11-12)-7 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36954 | |
dc.description.abstract | Наукова освіта – це освітній концепт, що фіксує та легітимізує суттєві трансформації в розвиткові та безпосередньому змісті освітнього процесу всіх рівнів. Єдине та інваріантне визначення терміну “наукова освіта” в даний момент відсутнє. Незначний період існування цього соціокультурного феномену вже містить суттєву внутрішню трансформацію – перехід від STEM до STEAM, оскільки плідний синтез різноманітних наукових підходів без мистецтва та креативності представляється утворенням штучним, суперечливим та позбавленим гуманістичного виміру. Разом з тим, цей феномен складно назвати абсолютно інноваційним, більш доречним буде розуміння наукової освіти як сміливого втілення тих інтенцій та стратагем, що були закладені в досхоластичному форматі освіти, але із врахуванням актуального рівня розвитку цивілізації. | uk |
dc.description.abstract | Science education is an educational concept that captures and legitimizes significant transformations in the development and direct content of the educational process at all levels. There is currently no single and invariant definition of the term “science education”. This socio- cultural phenomenon’s insignificant period of existence already contains a significant internal transformation – the transition from STEM to STEAM, as a fruitful synthesis of various scientific approaches without art and creativity is an artificial, contradictory, and devoid of humanistic dimension. However, this phenomenon is difficult to call completely innovative; it would be more appropriate to understand scientific education as a bold embodiment of the intentions and strategies that were laid down in the pre-scholastic education format, but taking into account the current level of civilization. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | uk |
dc.subject | наукова освіта | uk |
dc.subject | STEM | uk |
dc.subject | STEAM | uk |
dc.subject | термінологічна взаємодія | uk |
dc.subject | філософія освіти | uk |
dc.subject | science education | uk |
dc.subject | terminological interaction | uk |
dc.subject | philosophy of education | uk |
dc.title | Наукова освіта, STEM та STEAM: до питання термінологічної взаємодії | uk |
dc.title.alternative | Science education, STEM and STEAM: questioning the issues of terminological interaction | uk |
dc.type | Article | uk |