ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Любарець, Владислава Вікторівна | |
dc.contributor.author | Літовка-Деменіна, С. Г. | |
dc.contributor.author | Родіонова, Наталія Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-09T08:45:27Z | |
dc.date.available | 2022-04-09T08:45:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Любарець, В. В. Професійна підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища академічного простору / В. В. Любарець, С. Г. Літовка-Деменіна, Н. Л. Родіонова // Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : колективна монографія / за заг. ред. Н. М. Рідей, Л. М. Панченко. - 2 вид., доп. і перероб. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – С. 189-228. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36751 | |
dc.description.abstract | Вперше науково обґрунтовано теоретичні та практичні засади професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища. Перевірено систему професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища, яка спрямована на формування генерації, здатної відповідально здійснювати управлінську, науково-дослідницьку, проектно-пошукову, організаційно-планувальну, консультативно-дорадчу, технологічно-регламентувальну, експертно-аудиторську, психолого-педагогічну та квалітологічну просвітницьку діяльність на різних рівнях управління в галузі 02 «Культура і мистецтво»; утворюється упорядкованою єдністю об’єктивно взаємопов’язаних і взаємообумовлених синергетичної взаємодії структурних блоків цільового, науково-методичного змістовно-формувального та результативного контентів і виявлено організаційно-педагогічні умови (синтез інтегрованого сходження взаємопов’язаних елементів електронного середовища для кожного етапу професійної підготовки майбутніх менеджерів; конативність професійних мотивів аксіоматики майбутньої управлінської реалізації менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища; розвиток професійної соціо-інформційної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища в процесі професійної підготовки). Обґрунтовано авторську концепцію професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища, яка визначає її мету, термінологічний апарат, методологічні підходи, закономірності та сукупність загальних і специфічних принципів. Подано авторське тлумачення понять «професійна підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища», та «соціо-інформаційна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності». Репрезентовано авторський інтелектуальний продукт електронне середовище (web-прототип) навчальних закладів – mobiSchool, як дидактичний потенціал «Універсального освітнього простору «АКЦЕНТ», уможливлено його практичного втілення в процес професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах цифровізації суспільства. Розроблено показники та критерії соціо-інформційної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища та уточнено їх рівні сформованості. Спроектовано зміст, форми і методи професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища шляхом розроблених електронних (цифрових) навчально-методичних комплексів, методичних рекомендації проектування електронних освітніх ресурсів для професійної підготовки майбутніх управлінців. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | майбутній менеджер соціокультурної діяльності | uk |
dc.subject | інформаційно-освітнє середовище | uk |
dc.subject | соціо-інформаційна компетентність | uk |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища академічного простору | uk |
dc.type | Monograph/book section | uk |