Короткий опис(реферат):
У дослідженні вперше розроблено та експериментально перевірено ефективність моделі розвитку правової компетентності адміністраторів вищої школи у системі післядипломної освіти, в якій функціонально взаємодіють стратегічно-адміністративні контент розпорядчого управління, семантично-методологічний та змістово-методичний контенти, організаційно-розпорядчий адмінконтент, діяльнісно-творчий та релевантний контенти. Виявлено педагогічні умови розвитку правової компетентності у адміністраторів вищої школи в системі післядипломної освіти, до яких належать: професійний розвиток адміністраторів вищої школи і розуміння можливостей їх професійної самореалізації в управлінській діяльності; поєднання традиційних методів навчання з інноваційними, спрямованими на моделювання ситуацій професійного розвитку; поглиблення практичної складової, активізації науково-дослідницької роботи та підвищення значущості самоосвіти.
Удосконалено зміст, форми та методи розвитку правової компетентності адміністраторів вищої школи в системі післядипломної освіті.