ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондарєва, Любов Іванівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-04-09T07:13:11Z | |
dc.date.available | 2022-04-09T07:13:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бондарєва, Л. І. Навчальний тренінг як ефективна система професійної адаптації у вищій школі / Л. І. Бондарєва // Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : колективна монографія / за заг. ред. Н. М. Рідей, Л. М. Панченко. - 2 вид., доп. і перероб. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – С. 312-318. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36741 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальність проблеми проведення навчальних тренінгів як ефективної системи професійної адаптації у вищих навчальних закладах. При цьому важлива роль належить вивченню організаційно-педагогічних умов проведення цієї підготовки. Аналіз змісту організаційно-педагогічних умов доводить, що навчальний тренінг є ефективною системою практичної підготовки студентів, дає можливість формувати у них необхідні професійні і соціально-психологічні уміння та навички, дозволяючи майбутнім спеціалістам адаптуватися до реальних умов діяльності на підприємстві. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | професійна адаптація | uk |
dc.subject | практична підготовка | uk |
dc.subject | навчальний тренінг | uk |
dc.subject | соціально-психологічні умови навчання студентів | uk |
dc.title | Навчальний тренінг як ефективна система професійної адаптації у вищій школі | uk |
dc.type | Monograph/book section | uk |