У статті розкрито сутність поняття «soft skills» як «м’які/гнучкі» навички в управлінській діяльності керівника закладу дошкільної освіти.
Особливості змісту «soft skills» включають сукупність взаємозалежних структурнозмістових навичок як-то: комунікативні, ситуаційна обізнаність, гнучкість, комплексне рішення проблем, критичне мислення, творчі здібності, уміння управляти людьми, взаємодія з людьми, емоційний інтелект, формування власної думки та прийняття рішень, клієнтоорієнтованість, навички ведення перемовин, гнучкість розуму тощо.
The article reveals the essence of the concept of “soft skills” skills from the perspective of their importance in the management of the head of preschool education. “Soft skills” were found to include a set of interdependent structural and semantic skills such as:
communication, situational awareness, flexibility, comprehensive problem solving, critical thinking, creativity, ability to manage people, interaction with people, emotional intelligence, formulating and wording thoughts, making decisions, customer orientation, negotiation skills, flexibility of mind, etc.