Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Самоосвіта та саморозвиток педагогічних працівників із застосуванням інструментів відкритої науки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, В. В.
dc.contributor.author Мар’єнко, М. В.
dc.contributor.author Сухіх А. С.
dc.date.accessioned 2022-02-14T10:22:48Z
dc.date.available 2022-02-14T10:22:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Коваленко В. В. Самоосвіта та саморозвиток педагогічних працівників із застосуванням інструментів відкритої науки / В. В. Коваленко, М. В. Мар’єнко, А. С. Сухіх // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 37 (10). – С. 28-38. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.37(10)-3 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36400
dc.description.abstract Визначено, що знання формують людський капітал та є особливим виробничим ресурсом, цей суспільний продукт є результатом колективної, розумової праці. Більшу частку сучасного виробництва складає розумова праця, діяльність яка має ознаки творчого характеру. Обґрунтованим є твердження, відповідно до якого індивідуальний інтелектуальний капітал виявляє собою розвинений капітал знань людини та отримані в процесі суспільної діяльності компетенції, які формують такі якісні характеристики особистості як творчість, комунікативність та креативність. Людський капітал складає сукупність знань, умінь, навичок, практичних надбань, професійного досвіду, творчих здібностей, він не може бути привласненим. До складу людського капіталу належить знання, рівень освіти працівників, їх кваліфікація, професійна підготовка, що включає вміння та навички, практичний досвід роботи, творчий потенціал, а також мотивація. Відмінність людського капіталу у тому, що його вартість з часом не зменшується, а, навпаки, зростає, суспільну цінність набувають фаховість та професійний досвід. Набутті людиною знання, досвід, розвинені здібності можуть ефективно використовуватися у виробництві в майбутньому. ua
dc.description.abstract It is determined that knowledge form human capital and is a special productive resource, this social product is the result of collective, mental labor. A larger share of modern production is mental labor, activity that has signs of a creative nature. The assertion is substantiated, according to which individual intellectual capital is a developed capital of human knowledge and obtained in the process of social activity of competencies that form such qualitative characteristics of the person as creativity, communicative and creativity. Human capital is a set of knowledge, skills, skills, practical achievements, professional experience, creative abilities, it can not be assigned. The human capital belongs to knowledge, level of education of workers, their qualifications, professional training, which includes skills and skills, practical experience, creative potential, as well as motivation. The difference between human capital is that its value does not decrease over time, but, on the contrary, increases, special value acquires professional and professional experience. Personal knowledge, experience, developed abilities can be used effectively in the future. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject людський капітал ua
dc.subject знання ua
dc.subject навички та вміння ua
dc.subject інтелектуальний капітал ua
dc.subject виробництво ua
dc.subject професійний досвід ua
dc.subject творча діяльність ua
dc.subject суспільство ua
dc.subject human capital ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills and skills ua
dc.subject intellectual capital ua
dc.subject production ua
dc.subject professional experience ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject society ua
dc.title Самоосвіта та саморозвиток педагогічних працівників із застосуванням інструментів відкритої науки ua
dc.title.alternative Self-education and self-development of pedagogical workers with the application of open science tools ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу