ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Коваленко, В. В. | |
dc.contributor.author | Мар’єнко, М. В. | |
dc.contributor.author | Сухіх А. С. | |
dc.date.accessioned | 2022-02-14T10:22:48Z | |
dc.date.available | 2022-02-14T10:22:48Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Коваленко В. В. Самоосвіта та саморозвиток педагогічних працівників із застосуванням інструментів відкритої науки / В. В. Коваленко, М. В. Мар’єнко, А. С. Сухіх // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 37 (10). – С. 28-38. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.37(10)-3 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36400 | |
dc.description.abstract | Визначено, що знання формують людський капітал та є особливим виробничим ресурсом, цей суспільний продукт є результатом колективної, розумової праці. Більшу частку сучасного виробництва складає розумова праця, діяльність яка має ознаки творчого характеру. Обґрунтованим є твердження, відповідно до якого індивідуальний інтелектуальний капітал виявляє собою розвинений капітал знань людини та отримані в процесі суспільної діяльності компетенції, які формують такі якісні характеристики особистості як творчість, комунікативність та креативність. Людський капітал складає сукупність знань, умінь, навичок, практичних надбань, професійного досвіду, творчих здібностей, він не може бути привласненим. До складу людського капіталу належить знання, рівень освіти працівників, їх кваліфікація, професійна підготовка, що включає вміння та навички, практичний досвід роботи, творчий потенціал, а також мотивація. Відмінність людського капіталу у тому, що його вартість з часом не зменшується, а, навпаки, зростає, суспільну цінність набувають фаховість та професійний досвід. Набутті людиною знання, досвід, розвинені здібності можуть ефективно використовуватися у виробництві в майбутньому. | ua |
dc.description.abstract | It is determined that knowledge form human capital and is a special productive resource, this social product is the result of collective, mental labor. A larger share of modern production is mental labor, activity that has signs of a creative nature. The assertion is substantiated, according to which individual intellectual capital is a developed capital of human knowledge and obtained in the process of social activity of competencies that form such qualitative characteristics of the person as creativity, communicative and creativity. Human capital is a set of knowledge, skills, skills, practical achievements, professional experience, creative abilities, it can not be assigned. The human capital belongs to knowledge, level of education of workers, their qualifications, professional training, which includes skills and skills, practical experience, creative potential, as well as motivation. The difference between human capital is that its value does not decrease over time, but, on the contrary, increases, special value acquires professional and professional experience. Personal knowledge, experience, developed abilities can be used effectively in the future. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | людський капітал | ua |
dc.subject | знання | ua |
dc.subject | навички та вміння | ua |
dc.subject | інтелектуальний капітал | ua |
dc.subject | виробництво | ua |
dc.subject | професійний досвід | ua |
dc.subject | творча діяльність | ua |
dc.subject | суспільство | ua |
dc.subject | human capital | ua |
dc.subject | knowledge | ua |
dc.subject | skills and skills | ua |
dc.subject | intellectual capital | ua |
dc.subject | production | ua |
dc.subject | professional experience | ua |
dc.subject | creative activity | ua |
dc.subject | society | ua |
dc.title | Самоосвіта та саморозвиток педагогічних працівників із застосуванням інструментів відкритої науки | ua |
dc.title.alternative | Self-education and self-development of pedagogical workers with the application of open science tools | ua |
dc.type | Article | ua |