Publication:
Загальна середня освіта ХХІ століття: докорінні зміни, їх сутність та наслідки

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Ткаченко, Л. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Реформування, трансформація та модернізація Нової української школи – це довготривалий процес на десятиріччя, який зараз, відповідно до Концепції НУШ, перебуває у другій фазі. Філософський аналіз змін, які відбуваються в сучасній освіті, підтвердив, що за своєю сутністю вони дуже різняться, переважна більшість з них є позитивними та прогресивними, хоча практика вказує і на деякі “слабкі місця”, які будуть скориговані відповідно до запитів учасників освітнього процесу, суспільства.
The reform, transformation and modernization of the New Ukrainian School is a long-term process for decades, which is now, in accordance with the Concept, in the second phase. Theoretical analysis of the changes taking place in modern public education has confirmed that the vast majority of them are positive and progressive, although practice indicates some "weaknesses" that will be adjusted according to the requests of participants in the educational process, society.

Description

Keywords

інклюзія, компетентнісний підхід, модернізація, Нова українська школа, реформування, трансформування, inclusion, competency approach, modernization, New Ukrainian school, reform, transformation

Citation

Ткаченко, Л. В. Загальна середня освіта ХХІ століття: докорінні зміни, їх сутність та наслідки / Л. В. Ткаченко // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 37 (10). – С. 50-58. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.37(10)-5

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By