ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скиба, Марія Михайлівна | |
dc.contributor.author | Скиба, Ю. | |
dc.date.accessioned | 2022-01-14T09:17:20Z | |
dc.date.available | 2022-01-14T09:17:20Z | |
dc.date.issued | 2008-03 | |
dc.identifier.citation | Скиба М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ століття (продовження) / М. Скиба, Ю. Скиба // Рідна школа. – 2008. – № 3– 4. – С. 68-71. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36181 | |
dc.description.abstract | Важливе місце у навчальному процесі займає підручник. Він є головним носієм навчальної інформації. Підручник не завжди відігравав однозначну роль у школі. У 20-х рр. ХХ ст. на сторінках преси розгорталась дискусія про місце підручника у процесі оволодіння знаннями. У статті розкрито особливості побудови та змісту шкільних підручників з біології 20-х рр. ХХ ст., дано характеристику методичного апарату окремих підручників з біології. Схарактеризовано переваги та недоліки шкільних підручників. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.subject | шкільна біологія | ua |
dc.subject | підручник з біології | ua |
dc.subject | принципи побудови підручників | ua |
dc.subject | місцеві підручники | ua |
dc.subject | робочі книги | ua |
dc.subject | зміст шкільної біології | ua |
dc.title | Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ століття (продовження) | ua |
dc.type | Article | ua |