ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скиба, Марія Михайлівна | |
dc.contributor.author | Буяло, Тетяна Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-11T12:12:00Z | |
dc.date.available | 2022-01-11T12:12:00Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Скиба М. М. Використання методу моделювання у процесі викладання методики навчання біології у педагогічному вузі / М. М. Скиба, Т. Є. Буяло // Методика викладання природничих дисциплін у вищій і середній школі : ХVІ Каришинські читання : Міжнародна науково-практична конференція [збірник наукових праць], 25-26 червня 2009р. / Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка. - Полтава, 2009. – С. 86-88. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36153 | |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості застосування методу моделювання в процесі підготовки майбутніх учителів біології. Наведено особливості застосування цього методу на заняттях з методики навчання біології. Узагальнено значення моделювання для поліпшення процесу підготовки майбутніх учителів: доповнення лабораторних занять з методики навчання біології завданнями з моделювання спеціальних навчальних ситуацій (уроків, фрагментів уроків) значно поліпшить якість цих занять і підвищить рівень підготовки студентів до професійної діяльності. Моделювання уроків сприяє формуванню у студентів вмінь працювати з навчальною та методичною літературою, підбирати та ефективно поєднувати методи та методичні прийоми; складати та оформляти конспекти уроків, правильно розподіляти час для основних структурних елементів уроку, оцінювати навчальні досягнення учнів та аналізувати уроки. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.subject | моделювання уроків | ua |
dc.subject | майбутні учителі біології | ua |
dc.subject | методика навчання біології | ua |
dc.subject | моделювання педагогічних ситуацій | ua |
dc.title | Використання методу моделювання у процесі викладання методики навчання біології у педагогічному вузі | ua |
dc.type | Thesis | ua |