Обґрунтовано тлумачення понять інтерактивні методи навчання, інтерактивні технології навчання та інтерактивне навчання. Розкрито значення інтерактивного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів біології. Наведено приклади застосування інтерактивних методів та технологій навчання під час вивчення дисциплін еколого-педагогічного спрямування – «Технології екологічної освіти і виховання» та «Організація еколого-педагогічної діяльності» як на практичних заняттях, так і під час лекційного викладу. З’ясовано, що використання інтерактивних методів і технологій вчить студентів активно діяти, співпрацювати, навчати інших, дає змогу відчути свій особистий успіх, сприяє формуванню умінь організації еколого-педагогічної діяльності.
Обоснованно толкование понятий интерактивные методы обучения, интерактивные технологии обучения и интерактивное обучение. Раскрыто значение интерактивного обучения в процессе подготовки будущих учителей биологии. Приведены примеры применения интерактивных методов и технологий обучения при изучении дисциплин эколого-педагогического направления – «Технологии экологического образования и воспитания» и «Организация эколого-педагогической деятельности» как на практических занятиях, так и во время лекционного изложения. Выяснено, что использование интерактивных методов и технологий учит студентов активно действовать, сотрудничать, обучать других, позволяет почувствовать свой личный успех, способствует формированию умений организации эколого-педагогической деятельности.
The article explains terms “interactive training methods”, “interactive training technology” and “interactive training”. It is clarified the value of interactive training during the training process of future biology teachers. There are application examples of interactive training methods and technology during teaching of ecologo-pedagogical disciplines – “Technology of ecological education” and “Organization of ecologo-pedagogical activity” (both at practical training and desk studies). It was figured out that the usage of interactive training methods and technology makes students work actively, cooperate together, teach others; it creates the filling of individual success, helps to form organizational skills of ecologo-pedagogical activity.