ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Толочик, О. В. | |
dc.contributor.author | Васютіна, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T13:07:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T13:07:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Толочик О. В. Особливості організації змішаного навчання в початковій школі в контексті природничої освітньої галузі / О. В. Толочко, Т. М. Васютіна // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V міжнарод. наук.-практ. конф., м. Харків, 31 березня - 2 квітня 2021 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. - Харків : Мітра, 2021. - Т. 1. - С. 141-143. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35712 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі організації освітнього процесу в умовах змішаного навчання в початковій школі. Упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема змішаного навчання. За потребами сучасної освіти інформаційні технології стали невід’ємною частиною нашого життя, у початковій школі зокрема. | ua |
dc.description.abstract | The introduction of modern information and communication technologies in the educational process causes new types and forms of its organization, including blended learning. With the needs of modern education, information technologies have become an integral part of our lives, especially in primary school. The article is devoted to the problem of organizing the educational process in the conditions of blended learning in primary school. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Мітра | ua |
dc.subject | змішане навчання | ua |
dc.subject | початкова школа | ua |
dc.subject | blended learning | ua |
dc.subject | primary school | ua |
dc.title | Особливості організації змішаного навчання в початковій школі в контексті природничої освітньої галузі | ua |
dc.type | Article | ua |