У відповідності з метою дисертаційної роботи створено методику застосування тестів як складової частини системи дидактичних засобів для прогнозування, планування, контролю і корекції навчальної діяльності учнів. На матеріалі молекулярної фізики методично обгрунтовано використання різних дидактичних засобів в умовах індивідуалізації навчання учнів.
В соответствии с целью диссертационной работы создана методика применения тестов как составной части системы дидактических средств для прогнозирования, планирования, контроля и коррекции учебной деятельности учащихся. На материале молекулярной физики методически обосновано использование разных дидактических средств в условиях индивидуализации обучения учащихся.
In according with the aim of the dissertation method of using tests have been created, as a component of a system of didactic means for forecasting plannd control and correction of the students school activity. These means are bassed on materials of molecular physics and different didactic means ander the condition of individual theaching of students.