Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сюй Вейвей
dc.date.accessioned 2021-11-10T07:59:41Z
dc.date.available 2021-11-10T07:59:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сюй Вейвей. Методичні засади формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання : анотація дис. ... докт. філос. : 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Сюй Вейвей ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. – 17 арк. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35438
dc.description.abstract У дисертаційній роботі представлено науково-теоретичне обґрунтування та розроблення науково-теоретичних основ формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання, її сутності та змісту, а також практичні результати дослідно-експериментальної роботи, які засвідчують ефективність запропонованих шляхів вирішення цієї актуальної проблеми мистецького навчання. Практичне розв’язання означеної проблеми реалізовано шляхом упровадження розробленої поетапної методики як динамічного засобу якісної позитивної особистісно-фахової трансформації здатності магістрантів музичного мистецтва до професійно-стабільного прилюдного виконання вокальних творів. Розкрито педагогічний потенціал вокального навчання, яке володіє ефективним інструментарієм формування виконавської стабільності студентів-магістрантів. ua
dc.description.abstract The thesis presents a scientific-theoretical substantiation and development of scientific-theoretical foundations for the formation of performance stability of master students of musical art in the process of vocal training, its essence and content, as well as practical results of the experimental work, which confirm the effectiveness of the proposed ways of solving this urgent problem of art education. The practical solution to this problem has been implemented through implementation of the developed step-by-step method as a dynamic means of qualitative positive personal and professional transformation of a master's ability to perform vocal pieces of music in a professional and stable public performance. The pedagogical potential of vocal training which possesses effective tools of formation of performance stability of undergraduates has been disclosed. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject виконавська стабільність ua
dc.subject магістрант музичного мистецтва ua
dc.subject вокальне навчання ua
dc.subject музично-виконавська діяльність ua
dc.subject інтерпретаційний концепт ua
dc.subject холізм ua
dc.subject стресори ua
dc.subject самоконтроль ua
dc.subject саморегуляція ua
dc.subject вокально-виконавський досвід ua
dc.subject форми ua
dc.subject методи вокально-виконавської діяльності ua
dc.subject performing stability ua
dc.subject master of musical art ua
dc.subject vocal training ua
dc.subject musical performing activity ua
dc.subject interpretive concept ua
dc.subject holism ua
dc.subject stressors ua
dc.subject self-control ua
dc.subject self-regulation ua
dc.subject vocal-performing experience ua
dc.subject forms ua
dc.subject methods of vocal-performing activity ua
dc.title Методичні засади формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання ua
dc.title.alternative Methodological bases of formation of performance stability of master students of musical art in the process of vocal training ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу