Дисертаційну роботу присвячено актуальній проблемі розгляду науково-методичних засад доінструментальної підготовки дітей дошкільного віку. Актуальність проблеми полягає у вихованні розвинутої, естетично й творчо спрямованої особистості дошкільника, в якого на основі цінностей українського і світового музичного мистецтва гармонійно розвивається музикальність, здібності до музичного виконавства і творчості, формуються основи музичної культури. Вчасна доінструментальна підготовка та адаптація існуючих закордонних методик дозволить забезпечує дотримання наступності між музичним вихованням у дошкільному закладі освіти та подальшим навчанням у дитячій музичній школі.
The main theme of the dissertation is the problem of consideration scientific and methodical bases of the pre-instrumental training for children of the preschool age. The relevance of the problem is the education of the aesthetically and creatively oriented personality of a child, who harmoniously evolving musicality, follow up the ability to perform music and creativity, forms the foundations of musical culture. Timely pre-instrumental training and adaptation of existing foreign methods will ensure compliance with the continuity between music education in the preschool age and further education in the musical school.