Дисертаційне дослідження присвячено вивченню проблеми психологічної адаптації учнів до складання ЗНО. Експериментальна робота проводилась впродовж 2019-2020 рр. з учнями, які відвідують спеціалізовані навчальні курси для підготовки до складання ЗНО. У дослідженні брали участь 180 школярів як чоловічої (87 хлопців), так і жіночої статі (93 учениці), віком 16-17 років. До вибірки увійшли учні 11-х класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 м. Києва, ТОВ «Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов», ТОВ «Центр інтенсивної підготовки до ЗНО «Clever»». У роботі використано комплекс теоретичних, емпіричних та математико-статистичних методів дослідження.
The dissertation research is devoted to the study of the problem of psychological adaptation of students to the IEE. Experimental work was conducted during 2019-2020 with students who attend specialized training courses to prepare for the IEE. The study involved 180 students, both male (87 students) and female (93 students), aged 16-17 years. The sample included students of 11th grades of I-III degrees secondary schools №25 in Kyiv, LLC "Lyceum of Politics, Economics, Law and Foreign Languages", LLC "Center for Intensive Preparation for IEE "Clever". A set of theoretical, empirical and mathematical and statistical research methods is used in the work.