Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування відповідальності студентської молоді засобами наставництва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Розвадовська, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-11-04T13:59:17Z
dc.date.available 2021-11-04T13:59:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Розвадовська,Тетяна Вікторівна. Формування відповідальності студентської молоді засобами наставництва : анотація дис. ... докт. філос. : 011 освітні, педагогічні науки / Розвадовська Тетяна Вікторівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. – 15 арк. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35407
dc.description.abstract У дисертації здійснено обґрунтування сутності відповідальності та експериментальну перевірку дієвості наставництва як засобу формування відповідальності студентської молоді. Визначено та теоретично обґрунтовано: поняття «формування відповідальності студентської молоді засобами наставництва»; особливості впровадження групового студентського наставництва дітей, що перебувають в інституційних закладах догляду та виховання; особливості формування відповідальності студентської молоді засобами наставництва в умовах закладу вищої освіти; критерії і показники сформованості відповідальності студентської молоді: когнітивно-аксіологічний (усвідомлення сутності відповідальності, усвідомлення відповідальності як цінності, прийняття відповідальності як власної цінності); рефлексивно-прогностичний (рефлексивність, емпатійність, планування та прогнозування соціально значущого результату); мотиваційно-емоційний (соціально значуща мотивація, позитивна емоційність, альтруїстичність); діяльнісно-операційний (самостійність та ініціативність, активність, контроль та самоконтроль); виявлено та охарактеризовано рівні сформованості відповідальності студентської молоді: оптимальний, ситуативний, мінімальний; уточнено трактування понять «відповідальність», «наставництво», «наставник», «суспільно орієнтоване навчання (Service-Learning)»; подальшого розвитку набули форми та методи виховної роботи закладу вищої освіти щодо формування відповідальності студентської молоді. ua
dc.description.abstract The thesis presents the substantiation of the essence of responsibility and the experimental verification of the effectiveness of mentoring as a means of formation of responsibility of students’ youth. Defined and theoretically substantiated: the concept of «formation of responsibility of student youth by means of mentoring»; features of introduction of students group mentoring of children who are in institutional care and upbringing institutions; features of formation of responsibility of student's youth by means of mentoring in the conditions of higher education institution; criteria and indicators of the formation of responsibility of student youth: cognitive-axiological (awareness of the essence of responsibility, awareness of responsibility as a value, acceptance of responsibility as one's own value); reflexive-prognostic (reflexivity, empathy, planning and forecasting a socially significant result); motivational-emotional (socially significant motivation, positive emotionality, altruism); activity-operative (independence and initiative, activity, control and self-control); identified and characterized levels of responsibility of student youth: optimal, situational and minimal; the interpretation of the concepts «responsibility», «mentoring», «mentor», «Service-Learning» has been clarified; forms and methods of upbringing work of higher education institutions on the formation of responsibility of student youth have been further developed. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject відповідальність ua
dc.subject волонтерство ua
dc.subject заклад вищої освіти ua
dc.subject наставництво ua
dc.subject суспільно орієнтоване навчання ua
dc.subject студентська молодь ua
dc.subject формування відповідальності ua
dc.subject formation of responsibility ua
dc.subject institution of higher education ua
dc.subject mentoring ua
dc.subject service-learning ua
dc.subject student youth ua
dc.subject responsibility ua
dc.subject volunteering ua
dc.title Формування відповідальності студентської молоді засобами наставництва ua
dc.title.alternative Formation of responsibility of student youth by means of mentoring ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics