Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування тембрового слуху майбутніх учителів музики у процесі інструментального навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пен Сіюе
dc.date.accessioned 2021-11-04T13:53:35Z
dc.date.available 2021-11-04T13:53:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пен Сіюе. Методика формування тембрового слуху майбутніх учителів музики у процесі інструментального навчання : анотація дис. ... докт. філос. : 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (музичне мистецтво) / Пен Сіюе ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. – 14 арк. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35403
dc.description.abstract У дисертації представлено результати дослідження формування тембрового слуху майбутніх учителів музики як важливої передумови їхньої подальшої ефективної музично-виконавської діяльності. Розглядаючи темброве звучання як якість, за допомогою якої розрізняється висотність звуків та їх звукова колоритність, підкреслено, що завдяки саме цій якості звучання одного чи групи інструментів чи голосів звучання вирізняється поміж інших. На основі аналізу різних висотних елементів як закономірностей взаємозв’язку тембру та висоти звуку визначено, що темброве враження звучання виникає у процесі сприйняття комплексу одночасних звуків, яке аналізується слухом так, що лише певною мірою контролюються періодичні зміни звуковисотності та інтенсивності. ua
dc.description.abstract The dissertation presents the results of research on the formation of timbre hearing of future music teachers as an important prerequisite for their further effective music performance. Considering the timbre sound as a quality that distinguishes the pitch of sounds and their sound color, it is emphasized that due to this quality of sound of one or a group of instruments or voices, the sound differs from others. Based on the analysis of different pitch elements as regularities of the relationship between timbre and pitch, it is determined that the timbre impression of sound occurs in the process of perception of a complex of simultaneous sounds, which is analyzed by hearing so that only to some extent control periodic changes in pitch and intensity. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інструментальне навчання ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject тембровий слух ua
dc.subject компонентна структура ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject засоби ua
dc.subject методи ua
dc.subject instrumental training ua
dc.subject future music teachers ua
dc.subject timbre hearing ua
dc.subject component structure ua
dc.subject step-by-step method ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject means ua
dc.subject methods ua
dc.title Методика формування тембрового слуху майбутніх учителів музики у процесі інструментального навчання ua
dc.title.alternative Methods of forming the timbre of future music teachers in the process of instrumental learning ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу