Publication:
Методика формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Ляо Бінь

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У дисертації досліджено проблему формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти. Актуальність проблеми зумовлена необхідністю підвищення рівня музично-естетичної освіченості підлітків; значним освітнім потенціалом позашкільної освіти та орієнтацією сучасної мистецької науки і практики на впровадження інноваційних форм і методів навчання; необхідністю відновлення балансу між музично-естетичним розвитком особистості та її ставленням до матеріальних цінностей; розвитком свідомого ставлення підлітків до краси й досконалості класичного музичного мистецтва на тлі глобального захоплення музично-інформаційного простору популярною музикою низької художньої вартості.
In the dissertation the problem of formation of musical and aesthetic competence of teenagers in establishments of out - of - school art education is investigated. The views of representatives of different branches of knowledge on this problem are analyzed. The essence of key research concepts – "competence", "musical-aesthetic competence", basic – "musical-aesthetic activity", musical-aesthetic education, "musical-aesthetic perception" and derivatives – "musical-aesthetic environment" is clarified. "Musical-aesthetic experience", "musical-aesthetic ideas", "musical-aesthetic evaluation". The musical-aesthetic competence of adolescents is interpreted as a dynamic combination of acquired and mastered musical-aesthetic knowledge, skills, abilities, qualities and values due to the influence of art, which adolescents are able to successfully implement in the process of educational, extracurricular and future professional activities.

Description

Keywords

учні підліткового віку, музично-естетична компетентність, фортепіанна підготовка, діяльність, знання, вміння, розвиток, музичне сприйняття, musical and aesthetic competence, activity, knowledge, skills, adolescents, development, perception, piano teaching

Citation

Ляо Бінь. Методика формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти : анотація дис. ... докт. філос. : 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Ляо Бінь ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. – 6 арк.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By