ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ляо Бінь | |
dc.date.accessioned | 2021-11-04T13:13:41Z | |
dc.date.available | 2021-11-04T13:13:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ляо Бінь. Методика формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти : анотація дис. ... докт. філос. : 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Ляо Бінь ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. – 6 арк. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35391 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти. Актуальність проблеми зумовлена необхідністю підвищення рівня музично-естетичної освіченості підлітків; значним освітнім потенціалом позашкільної освіти та орієнтацією сучасної мистецької науки і практики на впровадження інноваційних форм і методів навчання; необхідністю відновлення балансу між музично-естетичним розвитком особистості та її ставленням до матеріальних цінностей; розвитком свідомого ставлення підлітків до краси й досконалості класичного музичного мистецтва на тлі глобального захоплення музично-інформаційного простору популярною музикою низької художньої вартості. | ua |
dc.description.abstract | In the dissertation the problem of formation of musical and aesthetic competence of teenagers in establishments of out - of - school art education is investigated. The views of representatives of different branches of knowledge on this problem are analyzed. The essence of key research concepts – "competence", "musical-aesthetic competence", basic – "musical-aesthetic activity", musical-aesthetic education, "musical-aesthetic perception" and derivatives – "musical-aesthetic environment" is clarified. "Musical-aesthetic experience", "musical-aesthetic ideas", "musical-aesthetic evaluation". The musical-aesthetic competence of adolescents is interpreted as a dynamic combination of acquired and mastered musical-aesthetic knowledge, skills, abilities, qualities and values due to the influence of art, which adolescents are able to successfully implement in the process of educational, extracurricular and future professional activities. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | учні підліткового віку | ua |
dc.subject | музично-естетична компетентність | ua |
dc.subject | фортепіанна підготовка | ua |
dc.subject | діяльність | ua |
dc.subject | знання | ua |
dc.subject | вміння | ua |
dc.subject | розвиток | ua |
dc.subject | музичне сприйняття | ua |
dc.subject | musical and aesthetic competence | ua |
dc.subject | activity | ua |
dc.subject | knowledge | ua |
dc.subject | skills | ua |
dc.subject | adolescents | ua |
dc.subject | development | ua |
dc.subject | perception | ua |
dc.subject | piano teaching | ua |
dc.title | Методика формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної мистецької освіти | ua |
dc.type | Other | ua |