Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії засобами пластичного інтонування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джумеля, Андріана Зеновіївна
dc.date.accessioned 2021-11-02T11:53:12Z
dc.date.available 2021-11-02T11:53:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Джумеля, Андріана Зеновіївна. Формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії засобами пластичного інтонування : анотація дис. ... докт. філос. : 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Джумеля Андріана Зеновіївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 11 арк. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35368
dc.description.abstract У дисертації представлено результати дослідження формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії засобами пластичного інтонування, що забезпечує можливість емоційного впливу на учнів, прищеплення в них інтересу до музично-виконавської хореографічної діяльності, розширення мистецького світогляду. Адже осягнення художньо-образного змісту мистецьких творів можливо лише в активній музично-творчій діяльності, де важливе місце займають музично-ритмічні рухи, зокрема пластичне інтонування – здатність осмислено, свідомо сприймати та виконувати мистецькі твори. Теоретично обгрунтовано, що розмовне, музичне і рухове інтонування являють собою споріднені семіотичні системи. В їх основі лежить інтонаційний початок, фонетична відповідність, темпоритм, синтаксична розчленованість, тому використання цієї паралелі у процесі фахового навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів доцільне й надзвичайно важливе. ua
dc.description.abstract The dissertation presents the results of research on the formation of artistic and figurative perception of future teachers of music and choreography by means of plastic intonation, which provides the possibility of emotional impact on students, instilling in them interest in musical and choreographic activities, expanding artistic worldview. After all, comprehension of the artistic and figurative content of works of art is possible only in active musical and creative activities, where an important place is occupied by musical-rhythmic movements, in particular plastic intonation - the ability to meaningfully perceive and perform works of art. It is theoretically substantiated that conversational, musical and motor intonation are related semiotic systems. They are based on intonation, phonetic correspondence, temporitum, syntactic dismemberment, so the use of this parallel in the process of professional training of students of art faculties of pedagogical universities is expedient and extremely important. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художньо-образне сприйняття ua
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва та хореографії ua
dc.subject засоби пластичного інтонування ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject artistic and figurative perception ua
dc.subject future teachers of music art and choreography ua
dc.subject means of plastic intonation ua
dc.subject step-by-step technique ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.title Формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії засобами пластичного інтонування ua
dc.title.alternative Formation of artistic and figurative perception of future teachers of music and choreography by means of plastic intonation ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу