Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування культури самоосвіти майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Танлінь
dc.date.accessioned 2021-11-02T09:05:37Z
dc.date.available 2021-11-02T09:05:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чжан Танлінь. Формування культури самоосвіти майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні : анотація дис. ... докт. філос. : 014 – Середня освіта (Музичне мистецтво), галузь знань 01 Освіта (Освіта/Педагогіка) / Чжан Танлінь ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 13 арк. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35363
dc.description.abstract Актуальність даного дослідження обумовлена тим, що в ньому системно розглядається один з найбільш визначальних аспектів підготовки вчителів-музикантів – формування культури самоосвіти майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні. Проблема формування культури самоосвіти вчителя музичного мистецтва актуалізована змінами, що відбуваються в системі вищої музично-педагогічної освіти, де серед поставлених стратегічних завдань є формування компетентного, мобільного, творчо активного і соціально відповідального вчителя музичного мистецтва з високим рівнем культури самоосвіти. Успішність її вирішення залежить від багатьох факторів, тому вимагає розробки педагогічних технологій і науково-практичного обґрунтування умов їх практичної реалізації. ua
dc.description.abstract The relevance of this study is due to the fact that it systematically considers one of the most defining aspects of the training of music teachers – the formation оf a culture of self-education of future teachers of music in vocal and choral education. The problem of forming a culture of self-education of music teachers is actualized by changes in the system of higher music-pedagogical education, where among the set strategic tasks is the formation of competent, mobile, creatively active and socially responsible music teacher with high culture of self-education. The success of its solution depends on many factors, so it requires the development of pedagogical technologies and scientific and practical justification of the conditions of their practical implementation. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject культура самоосвіти ua
dc.subject вокально-хорове навчання ua
dc.subject методологічні підходи ua
dc.subject педагогічні принципи та умови ua
dc.subject педагогічна технологія ua
dc.subject дослідно-експериментальна робота ua
dc.subject майбутній вчитель музичного мистецтва ua
dc.subject culture of self-education ua
dc.subject vocal and choral training ua
dc.subject methodological approaches ua
dc.subject pedagogical principles and conditions ua
dc.subject pedagogical technology ua
dc.subject research and experimental work ua
dc.subject future teacher of music art ua
dc.title Формування культури самоосвіти майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні ua
dc.title.alternative Formation of the culture of self-education of future teachers of music art in vocal and choral education ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу