В умовах дистанційного навчання основою виступає самостійна контрольована діяльність студентів щодо вивчення навчального матеріалу з використанням сучасних інформаційних та комунікаційних засобів. Керування таким навчальним процесом передбачає здійснення контролю його якості, де оцінювання знань та вмінь є фундаментальним аспектом організації навчального процесу. Результати оцінювання зазвичай використовуються для визначення напрямків вдосконалення та забезпечення відповідності змісту курсу навчальним потребам.
Стаття присвячена розгляду особливостей оцінювання знань та вмінь студентів на заняттях з англійської мови в умовах дистанційної освіти. На думку авторів, складність оцінювання в умовах онлайн-навчання зумовлена додатковим навантаженням викладачів, потребою постійного збору даних, потребою забезпечення індивідуального зворотного зв’язку зі студентами, необхідністю використання комп’ютерних технологій.
У статті подається стислий огляд основних типів оцінювання, уточнюються поняття “оцінка” та “оцінювання” в контексті педагогічної науки, коротко розглядаються функції викладача в системі оцінювання. Автори наводять перелік базових інструментів оцінювання, від традиційних паперових тестів (при стаціонарному навчанні в аудиторії) до інтернет-ресурсів, спроможних здійснювати автоматичне оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності. Особлива увага приділяється комп’ютерному тестуванню, зокрема, за допомогою утілітів Google.forms, Google.docs та Moodle, подаються рекомендації до ефективного використання програмних можливостей ресурсів. Стаття також містить огляд найбільш популярних онлайн ресурсів та програм, таких як iSpring Suit, Webex, Kahoot тощо, аналізуються їхні основні переваги та недоліки, надаються рекомендації щодо користування ресурсами.
В условиях дистанционного обучения основой выступает самостоятельная контролируемая деятельность студентов по изучению учебного материала с использованием современных информационных и коммуникационных средств. Управление таким учебным процессом предусматривает осуществление контроля его качества, где оценивание знаний и умений является фундаментальным аспектом организации учебного процесса. Результаты оценивания обычно используются для определения направлений совершенствования и обеспечения соответствия содержания курса учебным потребностям.
Статья рассматривает особенности оценивания знаний и умений студентов на занятиях по английскому языку в условиях дистанционного образования. По мнению авторов, сложность оценивания в условиях онлайн-обучения обусловлена дополнительной методической нагрузкой преподавателей, потребностью постоянного сбора данных, необходимостью обеспечения индивидуальной обратной связи со студентами, а также необходимостью использования компьютерных технологий.
В статье дается краткий обзор основных типов оценивания, уточняются понятия “оценка” и “оценивание” в контексте педагогической науки, кратко рассматриваются функции преподавателя в системе оценивания. Авторы приводят перечень базовых инструментов оценки, от традиционных бумажных тестов (при стационарном обучении в аудитории) до интернет-ресурсов, способных осуществлять автоматическое оценивание различных видов речевой деятельности. Особое внимание уделяется компьютерному тестированию, в частности, с помощью утилитов Google.forms, Google.docs и Moodle, даются рекомендации к эффективному использованию программных возможностей ресурсов. Статья также содержит обзор наиболее популярных онлайн ресурсов и программ, таких как iSpring Suit, Webex, Kahoot т.д., анализируются их основные преимущества и недостатки, даются рекомендации по использованию ресурсов.
In the conditions of distance learning the basis is the independent controlled activity of students to study the educational material with the use of modern information and communication tools. Management of such educational process involves the implementation of quality control, where the assessment of knowledge and skills is a fundamental aspect of the organization of the educational process. Assessment results are usually used to identify areas for improvement and to ensure that the content of the course meets the learning needs.
The article deals with researching basic features of assessing the knowledge and skills of students at English lessons during online studying. According to the authors, the complexity of assessment in online studying format depends on the number of factors, namely, on additional academic load of teachers, the need for constant data collection of students’ academic success and the necessity to provide individual feedback on them as well as the need to use computer technology for assessing.
The article gives a brief overview of main types of assessment, clarifies the concepts of “a mark” and “assessment” in the context of pedagogical science, briefly examines the teacher’s functions in assessing. The authors provide a list of basic assessment tools, from traditional paper tests (for studying in the classroom) to Internet resources that can automatically assess various types of speech activities. Special attention has been also paid to computer testing, in particular, using the utilities of Google.forms, Google.docs and Moodle, some recommendations on the effective use of program resources have been supplied. The article also provides an overview of the most popular online resources and programs, such as iSpring Suit, Webex, Kahoot, etc., analyzes their main advantages and disadvantages, and gives recommendations on the most effective usage of the resources.