У відповідні періоди розвитку освіти зміна педагогічних технологій значно перевершувала тривалість життя людини. Спеціаліст оволодівав своєю професією один раз на все життя. На сьогодні йому доводиться перекваліфіковуватися не один раз. Тому особливого значення набуває формування у магістрантів прагнення до постійної самоосвіти, творчого оволодіння найновішими досягненнями науки і техніки. Для цього необхідно так організувати навчальний процес, щоб він стимулював самоосвіту магістранта, тому що при цьому виробляється система навичок та заходів творчої самостійної роботи.
У статті розглянуто питання організації самостійної роботи магістрантів під час вивчення природничих дисциплін. Отже, всі види занять повинні розвивати творчий підхід до теми, яка вивчається, сприяти розвитку навичок і вмінь у визначенні найбільш раціональних шляхів розв’язання поставлених завдань. У процесі вивчення природничих дисциплін теоретичний матеріал повідомляється переважно в лекційному курсі, вміння розв’язувати задачі виробляється на практичних заняттях, а розвиток навичок експерименту та аналізу його результатів відбувається на лабораторних заняттях Для забезпечення якісного вивчення природничих дисципліни всі перелічені форми організації навчального процесу передбачають значну частину самостійної роботи магістрантів.
Одним із найважливіших компонентів в організації виконання запропонованого графіку навчального процесу є система контролю знань магістрів. Застосовується рейтингова систему оцінки знань, яка дає змогу забезпечити систематичне вивчення тієї чи іншої природничої дисципліни. Рейтингова система допомагає розв’язати проблеми поточного контролю й створити стимули для регулярної та якісної роботи магістрів протягом семестру.
В соответствующие периоды развития образования изменение педагогических технологий значительно превышала продолжительность жизни человека. Специалист овладевал своей профессией один раз на всю жизнь. На сегодня ему приходится переквалифицироваться не один раз. Поэтому особое значение приобретает формирование у магистрантов стремление к постоянному самообразованию, творческому овладению новейшими достижениями науки и техники. Для этого необходимо так организовать учебный процесс, чтобы он стимулировал самообразование магистранта, так как при этом вырабатывается система навыков и средств творческой самостоятельной работы.
В статье рассмотрены вопросы организации самостоятельной работы магистрантов при изучении естественных дисциплин. Итак, все виды занятий должны развивать творческий подход к теме, которая изучается, способствовать развитию навыков и умений в определении наиболее рациональных путей решения поставленных задач. В процессе изучения естественных дисциплин теоретический материал сообщается преимущественно в лекционном курсе, умение решать задачи производится на практических занятиях, а развитие навыков эксперимента и анализа его результатов происходит на лабораторных занятиях Для обеспечения качественного изучения естественных дисциплины все перечисленные формы организации учебного процесса предусматривают значительную часть самостоятельной работы магистрантов.
Одним из важнейших компонентов в организации выполнения предложенного графика учебного процесса является система контроля знаний магистров. Применяется рейтинговая система оценки знаний, которая позволяет обеспечить систематическое изучение той или иной естественной дисциплины. Рейтинговая система помогает решить проблемы текущего контроля и создать стимулы для регулярной и качественной работы магистров в течение семестра.
In the relevant periods of educational development, the change of pedagogical technologies significantly exceeded human life expectancy. The specialist mastered his profession once in a lifetime. Today he has to go bankrupt, and more than once. Therefore, the formation of undergraduates desire for continuous self-education, creative mastery of the latest advances in science and technology is of particular importance. For this purpose it is necessary to organize the educational process so that it stimulates the self-education of the undergraduate, because it develops a system of skills and activities of creative independent work.
The article considers the organization of independent work of undergraduates in the study of natural sciences. Therefore, all types of classes should develop a creative approach to the topic being studied, promote the development of skills and abilities in determining the most rational ways to solve problems. In the process of studying natural sciences theoretical material is reported mainly in the lecture course, the ability to solve problems is developed in practical classes, and the development of skills of experiment and analysis of its results takes place in laboratory classes. To ensure the quality of the study of natural sciences, all these forms of organization of the educational process involve a significant part of the independent work of undergraduates.
One of the most important components in the organization of the proposed schedule of the educational process is the system of control of knowledge of masters. A rating system of knowledge assessment is used, which allows to ensure a systematic study of a natural discipline. The rating system helps to solve the problems of current control and create incentives for regular and high-quality work of masters during the semester.