У статті розглянуто особливості автентичних текстів та їх функції; проаналізовано технології роботи з автентичними навчальними матеріалами; аргументовано доцільність та необхідність використання автентичних матеріалів з метою формування іншомовної комунікативної компетенції на практичних заняттях з іноземної мови студентів філологічних спеціальностей.
Варто зауважити, що існує велике різноманіття автентичних матеріалів, але ефективними для навчання можуть бути: художня література, іншомовна преса, радіо- та телепередачі, комп’ютерні програми та електронний обмін даними. Джерелом автентичних матеріалів в Україні можуть слугувати освітні й видавницькі організації, а також представники культурних місій англомовних країн, зокрема Британська Рада.
Актуальність використання автентичних текстів на практичних заняттях з іноземної мови полягає у їх функціональності, а саме в орієнтації майбутніх вчителів на реальне застосування їх у роботі в школі вчителями англійської мови, адже тексти дають можливість долучитися до природного мовного середовища та успішно оволодіти іноземною мовою.
Застосування автентичних матеріалів у процесі навчання іноземної мови – основа формування сприятливого підґрунтя для розвитку комунікативних умінь студентів, а також сприяє активізації їх інтересу до вивчення мови та зацікавленості на занятті. Це основний спосіб ознайомлення з цінностями та культурою країни мову якої вивчають, а також формує толерантне ставлення до інших культур, манери поведінки, впливає на широту мислення учня, його бачення світу та усвідомлення власного місця в ньому.
В статье рассмотрены особенности аутентичных текстов и их функции; проанализированы технологии работы с аутентичными учебными материалами; аргументирована целесообразность и необходимость использования аутентичных материалов с целью формирования иноязычной коммуникативной компетенции на практических занятиях по иностранному языку студентов филологических специальностей.
Стоит заметить, что существует большое разнообразие аутентичных материалов, но эффективными для обучения могут быть: художественная литература, иноязычная пресса, радио и телепередачи, компьютерные программы и электронный обмен данными. Источником аутентичных материалов в Украине являются образовательные и издательские организации, а также представители культурных миссий англоязычных стран, в частности Британский Совет.
Актуальность использования аутентичных текстов на практических занятиях по иностранному языку состоит в их функциональности, а именно в ориентации будущих учителей на реальное применение материалов в работе в школе учителями английского языка, ведь тексты дают возможность приобщиться к естественной языковой среды и успешно овладеть иностранным языком.
Применение аутентичных материалов в процессе обучения иностранному языку - основа формирования благоприятной почвы для развития коммуникативных умений студентов, а также способствует активизации их интереса к изучению языка и заинтересованности на занятии. Это основной способ ознакомления с ценностями и культурой страны изучаемого языка, а также формирует толерантное отношение к другим культурам, манеры поведения, влияет на широту мышления ученика, его видение мира и осознание собственного места в нем.
The article considers the features of authentic texts and their functions; technologies of work with authentic educational materials are analyzed; the expediency and necessity of using authentic materials in order to form foreign language communicative competence in practical classes in a foreign language for students of philological specialties are argued.
It is worth noting that there is a wide variety of authentic materials, but fiction, foreign language press, radio and television programs, computer programs, and electronic data exchange can be effective for learning. Educational and publishing organizations, as well as representatives of cultural missions of English-speaking countries, in particular the British Council, can serve as a source of authentic materials in Ukraine.
The relevance of using authentic texts in practical foreign language classes lies in their functionality, namely in the orientation of future teachers to their actual use in school by English teachers, because the texts provide an opportunity to join the natural language environment and successfully master a foreign language.
The use of authentic materials in the process of learning a foreign language is the basis for the formation of a favorable basis for the development of students’ communication skills, as well as promotes their interest in language learning and interest in the classroom. This is the main way to get acquainted with the values and culture of the country whose language is studied, and also forms a tolerant attitude to other cultures, manners, affects the breadth of thinking of the student, his vision of the world and awareness of his place in it.