Подано теоретичний аналіз основ моделювання сучасних методик управління навчальною діяльністю, розроблена узагальнена модель управління навчальною діяльністю учнів за допомогою комплексного використання персональних комп’ютерів та телевізійних систем (на матеріалі вивчення фізичної оптики). Розроблені часткові методики управління навчальною діяльністю школярів при вивченні тем "Інтерференція світла", "Дифракція світла", "Елементи градієнтної оптики". В ході дослідження виявлено, що застосування моделі управління, яка базується на комплексному використанні ПК та ТС, позитивно впливає на організацію бінарної діяльності вчителя та учнів і сприяє досягненню більш високих результатів навчання.
Представлен теоретический анализ основ моделирования современных методик управления учебной деятельностью, разработана обобщенная модель управления учебной деятельностью учащихся с помощью комплексного использования персональных компьютеров и телевизионных систем (на материале изучения физической оптики). Разработаны частные методики управления учебной деятельностью школьников при изучении тем "Интерференция света", "Дифракция света", "Элемента градиентной оптики". В процессе исследования выявлено, что применение модели управления, базирующейся на комплексном использовании ПК и ТС, позитивно влияет на организацию бинарной деятельности учителя и учащихся и способствует достижению более высоких результатов обучения.
Theoretical analysis of the bases of modelling of modern methods of direction of studies activity is produced. Summarized model of direction of studies activity with the help of complex use of personal computers and TV-systems (on the materials of learning of Physical Optics) has been worked out. Particular methods of direction of studies activity of schoolchildren when studying such themes as "Interference of Light", "Diffraction of Light", "Elements of Gradient Optics" have been worked out. Experimental research has revealed that the application of the model of direction based on the complex use of personal computers and TV-systems has positive influence on binary activity of a teacher and pupils, and promotes high results in teaching.